Ullbukse og kjøkkenklut.

Har strikka ei ullbukse i OnLine på pinne nr 4. den er ca str 1- 1 1/2 år.

Inn i mellom så har eg strikka ein klut til. denne i dobbel Mandarin Petit på pinne nr 4.

Published in: on februar 9, 2009 at 15:05  Comments (22)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2009/02/09/ullbukse-og-kjkkenklut/trackback/

RSS feed for comments on this post.

22 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Morsom bukse. Ser ut som du er kjemperask å strikke, synes du produserer en masse. Ha ei fin uke.
    I bloggen min ligger en Award til deg.

  2. Så fin ullbukse. Litt annerledes enn de man er vant til.

  3. Fin og praktisk ullbukse, og kluter er det alltid bruk for:)

  4. Jøss har du rakettpinner, eller. jeg er imponert over produksjonen din altså. Det er så mye fint i bloggen din, tro jeg blir her en stund, jeg. Ha en fin uke.

  5. Så festlig ullbukse – flotte farger 🙂

    Ellers er det jo helt utrolig så mye som skjer her hos deg – du effektive dame. Flink er du.

  6. Desse ullbusene er så praktiske og gode i bruk! Supert no om vinteren!

  7. Du verden som du produserer ullbukser!! Hver gang tenker jeg at nå må jeg bare begynne til min krabat,men enda har jeg ikke fått de på pinnene…

  8. Online sokke garn ja sokkegarn generelt kan brukes til det meste. Tøff strikkabukse. Den kjem nok godt med i denne kulden. Vi har heldigvis sol i dag og den varmer godt inn gjennom vinduet mitt. ha ein fin ettermiddag

  9. Kjempeflott ullbukse!! De er så gode de buksene for de vokser nesten med ungen og blir ikke så slarkete. Her på østlandet er det jo en meter med snø og opptil minus 20 grader for tiden så jeg skulle vel ha strikket noen sånne bukser jeg også. Nå er jeg mer opptatt av å strikke babytøy til barnebarnet. *ler*

  10. Mmmm lika den ullbuksa.. ej går med tanka om noke ej he lyst å lage… må sjå på nettet om eg finn liknande… i mellomtida held eg no på med eit hekle-prosjekt… desse bestemor-ruta-pledda… mmm gler meg til det vert ferdig.. kanskje til neste vinter?? hehe

    Monica

  11. Kjempefin bukse. Jeg har startet med en bukse til min egen bak…

  12. Åhh… sånne ullbukser har jeg bestemt meg for å strikke tusenvis av ganger, men blir det? Nope! Har ikke tålmodet som skal til sikkert….
    Mye annet fint du har laget siden siste bloggrunde også, jeg er nesten skamfull over hvor lang tid det tar mellom hver gang.
    Blir bedre etter mai!
    Ha en knallfin uke, ronille!
    *Klem*

  13. Her går det unna ser jeg, du er en reser på pinnene…
    Det ligger en gave til deg i bloggen min.
    Klem til deg 🙂

  14. Fin ullbukse og klut.
    Ligger en award til deg i bloggen min.
    Ønsker deg en riktig god helg:)

  15. Voldsomt til fart på deg da! Herlig ullbukse og kluter kan man jo ikke få nok av!
    Ønsker deg en fin helg og god bedring med ryggen!

  16. Innom en tur for å ønske deg en flott helg. Herlig bukse du har strikket, forresten.

  17. Du verden for en produksjon du har da!
    Godhelgklem til deg!

  18. Herlig bukse, tøft med pippi-effekten. Ha en fin helg!

  19. Hei Ronille – er innom for å ønske deg ei riktig fin helg 🙂

  20. Gøy ullbukse, sånne er jo kjempefine i bruk også.

    Ha en fortsatt god helg!

  21. Fin ullbukse! Jeg har også nettop strikka en til baby. Ønsker deg en fin Søndag!

  22. så herlige ullbukse
    ha en strålene hobbyuke


Legg igjen en kommentar

