Calorimetry.

Har strikka ein Calorimetry i Iris Alpakka fra Rauma. Åååå dette garnet er mjukt og godt.

Så har eg strikka ein klut.

Published in: on februar 26, 2009 at 12:27  Comments (14)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2009/02/26/calorimetry-4/trackback/

RSS feed for comments on this post.

14 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Fine Calometryar du har strikka. Artig med ein flettevri! Og klutar får ein aldri nok av!

  2. Så mye fint du har laget, likte godt den calorimetryen med fletter. Og Penrose teppet ditt ble kjempeflott. Ha en fin dag.

  3. Fine småprosjekter. :o)

  4. Nydelige farger på denne calorimetryen! Ha en flott helg!

  5. Ville bare si at du har en kjekk blogg! Nå har jeg vært gjennom alle innleggene dine og blitt litt inspirert 🙂 Hilsen en nybegynner innen strikkingens verden!

  6. Så fine Calorimetryer du har strikket, og artig med en ny vri 🙂 Ønsker deg en flott helg!

  7. Så fine calorimetries du har strikka. Jeg har oppskrifta ett sted, men har ikke turt å begynne på de…. Nå har jeg putedilla nå…..

    God helg!

  8. Nydelig pannebånd.Likte fargen på både den og kluten veldig godt.Ønsker deg en riktig god helg:)

  9. God helg til deg!

  10. Så herlig Caliometry! Likte fargene veldig godt. Ønsker deg god helg også 🙂

  11. Innom og ønsker deg en fortsatt flott helg!!

  12. Så fin den ble. 🙂 Det teppet du har strikket var bare råstilig.tøffe farger sammen, og stilig fasong. 🙂

  13. Heihei – er på søndagsbesøk, jeg. Alpakka- calorimetrien din ser herlig myk ut 🙂

    Ha en fin søndag.

  14. jupp jupp… så er helga over, og ei ny arbeidsuke venter. Vi skal ha p-dag i morra, etter jobb, så jeg skal jobbe 8-8… Gleder meg til fredag igjen jeg. Ha ei fin arbeidsuke!


Legg igjen en kommentar

