Ei lita oppdatering.

I det siste har eg prøvd å få sydd litt, men ikkje noke stas å sitte ved symaskina med kranglete rygg. Fikk ferdig Sheep Siesta i går, så manglar eg litt på Jula varer helt til Påske. Held no på med lukkekanten, så mangler det litt applikering rundt egga og ansikta.

Eg har leita opp ein ufo som eg begynte på for ca 1 år sida, Raspberry Chevron Afghan teppe til Lisje Snuppa. Får sjå kor mykje eg gidd å strikke før eg vert lei att.

Published in: on mars 5, 2009 at 9:43  Comments (21)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2009/03/05/ei-lita-oppdatering-4/trackback/

RSS feed for comments on this post.

21 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Takk for koselige hilsner i skravlekroken på siden min. Nydelig duk, fin farge på teppe dit. Moro å lage ting selv. Eller er det mye fint her. Ha ein kreativ dag og helg.

  2. Åååå så flott duk du holder på med 🙂

  3. Herlig løper!

  4. Så mye flott du har sydd!
    Jeg har visst begynt på det Raspberry Chevron Afghan teppet jeg også, men tror ikke jeg fikk strikket mange omg før det ble lagt bort. Tro hvor jeg kan ha lagt fra med det…..

  5. Slike teppe er jo nesten eit evigheitsprosjekt:)

    Flott løpar!

  6. Å så flink du er som syr så mye fint altså, teppefaren var forresten helt nydelig.

  7. Løperen blir veldig lekker. Skulle ønske jeg hadde tålmmodighet til å sy jeg også.
    Teppet kommer også til å bli flott, når det en gang blir ferdig. Ikke stress med det, men kos deg!

  8. Du er så flink å sy. Men å sitte med symaskina med vond rygg er ikkje lurt. Derfor har eg ikkje symaskin lengre. Eg tolte det ikkje. Koste emg med pachwork til eg ikkje klarte meir. Kvitta meg med alt. da kan eg ikkje falle for fristelsen.
    Eg holder også på meg eit slikt teppe. Tenkte å gjøre det på ein lur måte så eg strikket fleire remser på ein gong. Nå har det blitt så tungt at det litt der og venter på kva eg skal gjøre med det. Det skal bli ferdig, ein gong
    Ha ei flott helg

  9. Den løperen var nydelig! Må si du e flink med symaskinen. Du må ha god bedring med ryggen.

  10. ein ufo?? ka e det? Her må du forklare for oss som ikkje e heilt inne i strikking 😉 Såg forresten fryktelig flott ut! 🙂

    Monica

  11. Så flotte duker du har sydd! Og det teppet kommer til å bli lekkert når det blir ferdig (og det tror jeg det blir snart;)

  12. For en rå flott duk.
    Jeg er imponert dere som syr så mye flott.
    Jeg krangler bare med symaskinen min.
    Det er moro og ta fram UFOer igjen heldig vis har jeg greid snart og kvitte meg med alt av ufoer jeg har.
    Ønsker deg en god helg på forskudd.

  13. Du er så flink til å sy!! Den blir kjempefin! Jeg må prøve meg på noen sånne mønster jeg også.

  14. Så flott løper du syr.
    Ønsker deg en god helg.

  15. Så fin løpar du har sydd! Har mønstra, men er ikkje begynt enno…. Ønsker deg ei riktig god helg!!

  16. Eg har ei utfordring til deg i bloggen min:)

  17. Så flott løper. Skulle ønske jeg kunne sånt, men jeg blir så utålmodig av det med symaskina når jeg ikke har noe sted å la den stå framme hele tiden. Og da tar man seg ikke tid til å lære nye ting heller…Men den løperen var utrolig fin. Ha en god helg. Ta vare på ryggen.

  18. Btdelig!!
    Ja, nå er jeg tilbake fra SA, og denne uka har virkelig fløyet fra meg!!
    Får prøve å få oppdatert litt etter hvert.
    God helg!!

  19. Ja, det skulle jo stå nydelig, da!!!!!

  20. Å det var en nydelig løper.

  21. Så stilig den duken var!! Har lurt på å strikke raspberry chevron eg også, men er redd eg ikkje har tålmodighet til det…..

    Ha ein fortsatt fin mandag!


Legg igjen en kommentar

