Dagen i dag.

Eg sto opp 8.30 i dag og laga meg ei liste med 10 punkt over ting eg skulle få unna i dag.

Slik såg lista mi ut:

  1. Blogge fra Raumaturen i går.
  2. Bake brød.
  3. Rydde.
  4. Støvsuge.
  5. Skifte på sengane.
  6. Strikke Harepus.
  7. Sette strekk i ei ullbukse.
  8. Lage til HV pakken.
  9. Vaske alle kleda i skittentøyet.
  10. Legge sammen klede.

Og no når klokka snart er 14.00, ser lista mi slik ut:

  1. Blogge fra Raumaturen i går.
  2. Bake brød. Har baka 6 brød.
  3. Rydde.
  4. Støvsuge.
  5. Skifte på sengane.
  6. Strikke Harepus (manglar 2 armer og eit bein).
  7. Sette strekk i ei ullbukse.
  8. Lage til HV pakken.
  9. Vaske alle kleda i skittentøyet.
  10. Legge sammen klede.

No er det ein liten middagslur, (i dag vart det nysteikte brød til middag) før eg går laus med støvsugaren..

Published in: on mars 15, 2009 at 13:59  Comments (9)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2009/03/15/dagen-i-dag-2/trackback/

RSS feed for comments on this post.

9 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Fy filler’n så effektiv du er! Kan du sende litt av den energien din sørover please?

  2. Oj! Du har jammen vore effektiv!!!! 🙂 Slik kustus har ikkje eg!!
    PS! skal blogge om kjøkkenet om litt.. det er ikkje så lenge sida eg viste det fram… 😉 (og så må eg RYDDE der.. har hatt eit lite prosjekt på gong her)

    Teppet mitt er snart ferdig (kanskje) det er longt nok.. men trur eg skal lage det ei rute breidare…
    Og då gjenstår kanten rundt det heile.. men det går vel fort!

    Ha en fiiiin søndag!
    Monica

  3. Å, det er nesten så jeg kjenner lukten av det nybakte brødet! Ha en fin uke!

  4. Alt hva du har fått gjort! Imorgen har jeg fri, kanskje jeg må lage meg ei slik liste? Ønsker deg ei trivelig håndarbeidsuke…

  5. Du verden, her gikk det unna! Veldig godt med slike lister, da ser man faktisk alt man har gjort.

    Så gøy med Raumatur, kjekt med både garn og hyggelig selskap. Ha en god uke!

  6. Så mye fint du har lagd! Og for en søt hund og pus 🙂

  7. Sånn gjorde eg det når eg planla bryllupet vårt. Det var ein utruleg effektiv måte å få unna ting på! Burde vel starte med slike lister i kvardagen. Då skulle det bli orden på sakene 😉

  8. Slik liste burde jeg lage meg også, men er redd det ikke kommer til og bli masse strykninger der 😉
    Ønsker deg en flott uke
    Klem fra meg

  9. Å, skulle ønske jeg hadde overskudd til en slik dag. masse flott du har lagd i det siste. God helg.


Legg igjen en kommentar

