Raumatur.

I går var vi på Raumatur. Ca 10 HB damer i garnhimmelen. Eg har ikkje tatt bilder på Rauma, for det gløymte eg i alt “kaoset” i gjensynet med hobbydamene.

Eg handla ikkje så mykje denne gangen, men litt vart med heim da… Kjøpte også en pose full av bomullsgarn til damene i Husflidslaget. Tilsammen så klarte vi å få med oss ca 20 kilo garn.

Eg kjøpte litt Vamsegarn til Hyllehøner og litt garn til små prosjekt.

Fann denne boka også, som eg måtte kjøpe.

Etterpå hadde Kristin Helene og Anita laga til på Gildheim med nydelig salat, rundstykke og kaffi. Kake hadde Anita K laga. Her kosa vi oss og vi hadde ein fantastisk kjekke dag i lag.

Dei hadde ordna til eit lotteri, og eg vann desse nusselige søte baby bootisane og eit nøste OnLine.

Tusen takk for ein kjempe kjekke dag damer. Gleda meg til neste treff.

Published in: on mars 15, 2009 at 11:42  Comments (12)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2009/03/15/raumatur-2/trackback/

RSS feed for comments on this post.

12 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Åååå så koselig! Dere er så flinke til å møtes oppe hos dere…
    SÅ masse deilig garn du fikk med deg hjem og den boka ser flott ut!

    Ha en fin søndag videre!

  2. Ser at dere koser dere,skulle gjerne ha vert der ja 🙂

  3. Ser ut til at de har hatt ein kjempedag,»eia var jeg der»Masse kos og masse flott garn, det er bra:)

  4. Eg vert ikkje noko meir misunnelig no, nei… Neida, det er min eigen feil at eg ikkje klarer å organisere det slik at eg kan bli med. Berre vent, snart skal eg nok få det til!

    Det ser veldig kjekt ut!

  5. Ja vi hadde en knalldag:) Gleder meg også allerede til neste gang, jeg fikk med meg 2.2 kg av de ca 20 kg hjem…

  6. skulle gjerne vært med…… nå er det tomt i Raumagarnlageret mitt…. Ha ei fin veke!

  7. Ser ut som dere hadde en herlig dag!
    Heldig du som vant. En venninne av meg (som er mer ivrig med pinnene en jeg er) er på jakt etter en butikk som fører et skikkelig utvalg av Online-garn. Vet du om noe sted? Har en lokal garnbutikk, men de har bare noen få farger, og ikke særlig spennende farger heller…. Takknemlig for svar som jeg kan formidle til min venninne.
    Ha en fin uke!

  8. Det ser ut til at dere hadde en flott dag. Lev lenge på minnene av den.
    Ha en flott uke.

  9. Ser ut som en toppers tur, både sosialt og handlemessig!

  10. Ser ut som om dere har hatt en koselig tur. Jeg prøver å fortelle gubben at vi kan besøke kompisen hans i Molde en gang det er virkedager slik at jeg kan stikke av på tur til Raumautsalget…

  11. Hei. Du er så flink til å dra på treff med strikkedamene. Ser at du koser deg masse når du er på slike treff. Masse herlig garn får du med edg også.
    Man skal kose seg når ein kan det.

  12. Det var koselig og treffe dere alle på Ullvara !
    Neste gang blir jeg med til Tresfjorden også 🙂


Legg igjen en kommentar

