Raspberry Chevron Afghan.

Er ikkje sikker på om eg er ferdig med teppet, så eg har ikkje begynt å sy det sammen enda. Venter til Lisje Snuppa kjem heim til Påske så får ho bestemme, sidan det er ho som skal ha teppet…

Published in: on mars 29, 2009 at 13:23  Comments (23)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2009/03/29/raspberry-chevron-afghan/trackback/

RSS feed for comments on this post.

23 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Lekkert dette ble… ha en fin helg…

  2. Dette kommer til å bli lekkert. Nydelig farge!

  3. så nydelig dette var…å kaninen..hit kommer æ igjen, førr du laga mye fint

  4. Så lekkert:o) Skulle ønske jeg hadde tålmodighet til et sååå strot prosjekt

  5. Dette blir nydelig:) Ha en fortsatt fin søndag.

  6. ååå det blir lekkert!!ønsker deg ei fin uke:)

  7. Dette teppet kjem til å bli nydeleg! Så fine fargar!! Ønskjer deg ei fin veke.

  8. Lekkert! Fargene var også nydelige. Ha en fin uke!

  9. Å fy søren det blir flott!!!
    Ha en fin søndag og en flott ny uke! 🙂

  10. Så flittig du har vore, teppet blir kjempeflott! Nydeleg lillafarge. Du får ha ei fin veke!

  11. Så flott det blir:) Tenker Lisje-snuppa blir fornøyd:) Blir godt med påskeferie nå tenker jeg. Jeg koser meg og har en fin Trondheimstur:) Vi snakkes snart igjen vennen. Glad i deg:)

  12. Så flink du har vært!! Det blir nok et deilig teppe.

  13. Lekkert!!!!! 🙂 heldig ho e lissje snuppa di då!!! 🙂

    klem
    Monica

  14. Det blir uansett et flott teppe. Liker så godt det mønsteret, sender du over noen ekstra timer + litt tålmodighet? ;o)

  15. Lekkert teppe.

  16. Dette vert ho fornøgd med, det tviler eg ikkje på. Kanskje eg skulle prøve å få ferdig mitt også, snart hm.
    det er den einaste ufoen eg nokon gong har hatt. Ekte ufo altså, mend et skal bli ferdig. var berre så dumt at eg skulle gjere det så enkelt og strikke mange remser på ein gong. har meg sjølv å takke.
    Du må ha ei flott helg og ei kjekke påske om eg ikkje rekk å skrive til deg før den tid

  17. Stikker innom her å sniker og vil ønske deg en riktig god påske!!

  18. Stikker innom for å ønske deg og dine ei fin påske

  19. Håper du får en toppers Påske.
    Nydelig teppe og Helene harefrøken

  20. Det vert eit flott teppe, reknar med at lisjesnuppa kjem til å kose seg med det!
    Ynskjer deg og dine ei god påske, med god tid til hobby:)

  21. Nyddeelliigg! Er det fineste mønstere på teppe jeg vet om 🙂 Men mye arbeid da! God Påske!

  22. Riktig god påske til deg også!!

  23. Så fint teppe. Er også i gang med at strikke en fødselsdagsgave med lilla farve. Det bliver spennende at se dette færdigt. God påske til dig og din familie.


Legg igjen en kommentar

