Eit lite livstegn :)

Well, har ikkje blitt så mykje blogging i det siste. Men eg er fullt opptatt med å lage ei bok. Ei sokkestrikke bok, med grunnleggandes oppskrifter på sokker og tå opp sokker. Garnet er sponsa av Mauds Garn. No er 12 modellar ferdige, og er ute på teststrikking hos ymse snille strikkedamer. Boka er tenkt å kome ut i august-09. Gleda meg til den vert ferdig 🙂

Her er ein liten smakebit…

P1010652

Utenom sokkestrikkinga har det ikkje blitt tid til så mykje anna, bortsett fra eit par klutar.

P1010651

Published in: on mai 10, 2009 at 9:24  Comments (39)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2009/05/10/eit-lite-livstegn/trackback/

RSS feed for comments on this post.

39 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Ahaaa spennende!!! Den boka blir vel og et møst omeg kan lære meg tå opp!!! gratulere!!

    ha en herlig dag!!

    klem 🙂

  2. Wow – egen sokkestrikkebok! Jeg er imponert!
    Ønsker deg en flott søndag!
    Klem fra Marihøna

  3. Så morsomt!! Lykke til!
    Gleder meg til boka kommer!!!
    Ha en fin søndag!

  4. Så spennende med en sokkestrikkebok. Gratulerer!

  5. syns det har vært lite av god helg hilsener i det site ja… det er alltid så koselig når du kommer innom. Men du og du så kjekt da, den boka blir nok et must i huset her ja:) så flink du er , gleder meg masse til den kommer:) ønsker deg en nydelig søndag:) klem monica

  6. Hm, det såg ut til å vere mange fine sokker, ser fram til at boka kjem!! Trur nok eg må ha den i samlinga mi, ha ein fin dag:-)

  7. Wow,så spennende.Ser frem til den kommer ut.Ser ut som det blir mye lekkert.Lykke til med prosjektet og ha en fin dag:)

  8. Å, så spennande! Kjem heilt sikkert til å kjøpa den, gler meg! Så flink du er!

  9. Kult! Dette blir spennende å følge med på!

  10. Så spennende med sokke-strikke-bok. Den gleder jeg meg til kommer, for jeg vil også lære tå-opp-sokker.

    Ha en fortsatt fin søndag

  11. Så spennende!!!
    Jeg driver på med å bruke opp enkle nøpster og restegarn, og det blir litt av hvert av det.
    Ønsker deg en fin søndag og håper allergien er bedre!!

  12. Så spennende med bok! Gleder meg.

  13. Så spennande! Denne boka blir vel eit must for meg :p

  14. Å så spennende, nå skjønner jeg hvorfor det har vært stille fra denne fronten i det siste. Gleder meg virkelig til å se boka når den kommer.

  15. Å så spennende – gleder meg til ny sokkebok:)

  16. da skjønner jeg du har vært travel ja!!har vært så stille her i det siste!blir spennende å følge med:)Ønsker deg ei fin uke!

  17. Spennende med sokkebok.Gleder meg til å se den 🙂

  18. Det blir spennende å se boken når den er ferdig!
    Ha en god uke!

  19. Fantastisk spennende….:) Gleder oss:)

  20. Oi, så spennende! Da forstår jeg at du har nok å gjøre for tiden…
    *setter seg på gjerdet og venter på august*

  21. Det må jeg si!! Imponerende med egen strikkebok. Gratulerer! Venter i spenning.

  22. Så spennende! Ikke rart du har vært opptatt da. Du er flink. Gleder meg til boka kommer.
    Klem fra Marit

  23. Her står vi i kø og venter!!!
    Sokker fra tåen og opp sier du, det elsker jeg å strikke! Gleder meg, kanskje jeg finner en annen hæl-løsning enn den jeg pleier å strikke! Men jeg skal nok klare å nyte sommeren mens jeg venter!

  24. Veldig spanande med den boka du held på med. Gler meg til å sjå den ferdig! Håper å få lært sokker frå tåa og opp. Lykke til med resten av jobben!

  25. oi en ny sokkestrikkebok så spennende.Gleder meg til å se den ferdig.

  26. Di lurejente!!! Ikkje anna vente at det var så hemmelig! 😉
    MEN har du laga slike LANG-sokker til vinteren no då?? 😉 skulle gjerne hatt oppskrift på det veit du!:-)

    klem Monica

  27. Så artig med ei «lokal» strikkebok! Den må eg nok berre ha, ja 😉 Eller kanskje eg skal kjøpe den til mamsen, så kan ho strikke sokkar til barn og barnebarn??

  28. Wow, bokforfatter du også!?
    Kanskje eg også må kjøpe sokkestrikkebok, enda eg ikkje liker å strikke sokker..? 😀
    Lykke til med utgivelsen 🙂

  29. Så gøy! Lykke til! Spent på resultatet! Ha en god 17. mai imorgen.

  30. Så spennede da, at du lager sokkebok. Skjønner godt at det tar all din tid. det blir sikkert ei flott bok, bør vel skaffe meg den :=)
    Vil også ønske deg ein flott dag i morra på nasjonaldagen

  31. Hei venter spent på boka og innser at jeg nå endelig får sjansen til å lære meg tå opp. Ha en super dag. Klemmer i fleng

  32. Måtte bare ta meg en titt innom for å se at alt er ok.
    Forstår jo nå at du har hendene fulle med å lage sokkebok.
    Lykke til med boken:-)

  33. Så spennende at du lager strikkebok med sokkeoppskrifter. Lykke til med boka.
    Ønsker deg samtidig en riktig fin helg.

  34. Jeg lurte også på hvor du hadde blitt av, dette var aktså forklaringen. Spennende!

    Og god helg! ;o)

  35. Oi sann. Du ligger ikke akkurat på latsiden nei. Blir spennende å følge med. Også har jeg litt dårlig samvittighet da vet du. Sender deg en mail en av dagene. Ha en flott helg.

  36. Spennende! Den kommer sikkert akkurat når jeg blir grepet av sokkestrikketrang!

  37. Så spennende, gleder meg til boken kommer.
    Ha en fin pinsehelg, klem.

  38. Spennende med bok! Ha en flott sommerdag!

  39. Ååå kor spennandes! Den boka må eg ha 🙂
    Kva for eit forlag er det?

    Helsing
    Unni


Legg igjen en kommentar

