Ei lita oppdatering…

Her har det vore bloggtørke, men produksjonen pågår fortsatt for fullt. Boka er tenkt gå i trykken 10. august, det gleda eg meg til.

Har ellers slutta i jobben eg har hatt dei siste 3 åra, og skal byrje i ny jobb 3. august.

Fikk flotte blomster fra mine kjære gode kollegaer, som eg kjem til å sakne…

P1010889

P1010887

I går hadde eg bursdag og fikk kjempe fine blomster fra min kjære mann som er i Durban på jobb.

P1010891

Fra mi gode venninde i Tronheim fikk eg denne geniale dingsen til å henge håndklær i.

P1010890

Fra mi kjære veninde i Volda fikk eg denne nydelige Buskbomen.

P1010892

Ellers har eg som vanlig innimellom sokkestrikkinga produsert nokre klutar.

P1010888

No nyter vi fineværet og satsar på at det vil vare. Eg kjem nok til å stikke ein tur til varmare strøk i neste månad. Bloggen min vert oppdatert innimellom…

Ynskjer alle ein god sommar.

Published in: on juni 26, 2009 at 10:46  Comments (10)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2009/06/26/ei-lita-oppdatering-5/trackback/

RSS feed for comments on this post.

10 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Gratulerer så masse med fødselsdagen! Det skal bli spanande å sjå boka di når ho kjem ut til hausten!

  2. flinke du som er forfatter og det hele. mye fint du hadde ftt og lykke til med boken og nyejobben.

    ha en strålende helg

  3. Gratulerer med gårsdagen! Flotte blomster og gaver du har fått!

    Ønsker deg en super sommer og lykke til i ny jobb!

  4. Gratulerer med overstått! Spennende å bytte jobb, eg reknar med at du held deg innan same bransje?

    Lykke til! Ha ein fin sommar, og eg gler meg til boka kjem:)

  5. Gratulerer med overstått dag 🙂 Fine presanger.

    Regner med du slepp ferge i nyjobben…?? 😉

    Ha en god sommer 🙂

  6. Hei Ronille! Lenge siden sist. Det er litt stille hos meg for tiden, men gi meg beskjed da boken ligger for salg. Jeg har ikke sagt det för, men jeg er en boksamler. Tror jeg har 500 böker. Men jeg vil gjerne kjöpe din sokkebok. Klem fra Asterix.

  7. Gratulerer med overstått bursdag og med ny jobb.Ser frem til den nye sokkeboken din.Må jo bare ha den:)
    Ha en fantastisk flott sommer:)

  8. Hei på deg… Gratulere med dagen som har vært og ta en titt i bloggen min…
    Gleder meg til og se boka de ferdig….
    Ha en fortsatt fin sommer….

  9. gratulere med vel overstått dag. Ønsker deg til lykke med ny jobb og boktrykking i august. elelrs vil eg ønske deg ein fantastisk sommer.
    klem fra utflytta sunnmøring

  10. Kjekt med et lite livstegn, blir spennende med den boken. Gratulerer både med vel overstått og med ny jobb!


Legg igjen en kommentar

