Hipp hurra eg er så glad.

No sit eg med prøveeksemplaret av boka mi, og skal lese korrektur. Dersom alt no er i orden går den i trykken i morga 🙂 Klikk på bilda for å få dei større.

Top

Top-1

Published in: on juli 29, 2009 at 18:41  Comments (32)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2009/07/29/hipp-hurra-eg-er-s-glad/trackback/

RSS feed for comments on this post.

32 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. GRATULERER!!! Du har gjort en kjempejobb! Gleder meg så til å kunne bla i den, jeg tror jeg må strikke alle i boka:) (Vet bare alle er knallbra:)) Du er dyktig snuppa mi:) Glad i deg!

  2. Gratulerer, så moro! 🙂

    Jeg bestiller gjerne en bok av deg! *nikker*

  3. Gratulere, må være kjempemoro:)

  4. Så spennende, gratulerer med snart ferdig bok! Lykke til med salg.

  5. Hurra for deg! (og meg) Ha ha ha så fantastisk bra!
    Klart jeg skal ha denne….. ;o)

    Klem,
    U9

  6. Nyyydelig bok!! Jeg skal ile bort på Maud’s og kjøpe den når den er klar til salg! Husk å si ifra på HB når det skjer da 🙂 Gratulerer med utgivelse, det står det virkelig respekt av!

  7. gratulerer så masse med boka.
    Gleder meg til å kjøpe den.

  8. Så flott! Gratulerer som strikkebokforfatter!

  9. Hei… herlig
    Vet hvor jeg skal når jeg kommer meg hjem fra ferie..
    Når skal damene på signerings tur da…

  10. Så flink du er, som lager sokkebok.
    Gratulere med boka.

  11. Gratulerer:)
    Et ekspemplar må nok til Harstad ja!

  12. Gratulerer! Du er såååå flink, og boka skal jeg kjøpe straks jeg ser den. Flott at du viste fram omslaget! Ønsker deg lykke til med trykking og salg!

  13. Gratulerer! Så spennende, skal kjøpe den så nart den er i salg.

  14. Herlig. Kjempeflink er du. Dette hadde ikke jeg turt å begitt meg ut på. Stor klem fra meg.

  15. Gratulerer så mye med bokutgivelsen.Gleder meg til å se den.Må jo selvfølgelig ha den jeg også.Må visst ut å hamstre sokkegarn:))

  16. Grattis og jeg vil gjerne kjøpe boka di. 🙂

  17. Herlig! Så kjekt at boka snart er ferdig!! Sokkane ser lekre ut:)

  18. Gratulerer så mye! Jeg skal nå kjøpe boka og strikke sokker derfra.

  19. Gratulerer! Så spennende!

  20. Gratulerer masse med oka. Det blir spennende å se i boka

  21. Gratulerer!!!!!!Spennende med bok altså:D

  22. Gratulerer så masse som sokkebokforfatter. Regner med at jeg som mange flere kommer til å kjøpe boka di. Det er jo enda mer spesielt å ha boka i bokhylla når man «kjenner» personen bak.

  23. Garn og pinner ligger klare på startstreken, håper den blir å få kjøpt på nettet også! Nå er det mange som gleder seg!!!

  24. Gratulerer så mye!!! Jeg vet hvor mye arbeid det er.
    Gleder meg til å få boka i handa og bla i den. Stor klem fra QuilteLine

  25. Gratulerer!
    Nesten så ein må ha boka sjøl om eg ikkje er (sokke)strikker. Særlig når en «kjenner» forfatteren ;))

  26. Gratulerer! Så flink du har vært!
    Gleder meg til boka er å få kjøpt og spesielt artig er det siden jeg kjenner deg 🙂

    Ha en super helg!

  27. Håper jeg finner denne fine boka di. For en jobb du har hatt. Men en drøm vel?. Jeg tuller litt m en utstilling jeg skal ha her i byen.God sommer videre. Og håper du selger masse. SEr sånn ut etter all omtalen din…

  28. Gratulerer!!! det må vere veldig spennede og aldeles herlig. Blir kjempespennde. Må nok få meg eit ekswemplar av den

  29. GRATULERAR!

    Gledar meg mykje til boka er i salg, slik at eg kan skaffe meg eit eksemplar =)

    Ynskjer deg ein fortsatt fin sumar.

    Klem Anette

  30. Der fann eg att bloggen din! Var innom og kika for leeeenge sidan, men sidan har eg ikkje funne deg! Så utruleg artig at du skal gi ut bok! Gratulerer så mykje!!!! Eg er heilt fersk strikkar, og blir mektig inspirert av alt du lagar. Det stort sett enkle saker eg strikkar, lestar tør eg nok aldri å prøve meg på…

    Lukke til med lanseringa!!!

    ToveHD

  31. Dette ser da utrolig spennende ut. Sokkene til Maud er jo berre lekre!!Gratulerer!

  32. Gleder meg til boken kommer ut.


Legg igjen en kommentar

