Litt informasjon ang. Mauds Hjerte.

Etter ein del fram og tilbake og fram og tilbake igjen, så er no endelig boka vekk sendt til trykking. Eg har den i hende onsdag 19. august ca klokka 13.00 (nedtelling). Eg skal på Varemessa på Lillestrøm den helga, så bøkene vert sendt ut fra og med mandag  24. august.

Bestilling skjer via min e-post: ellinor.kvammen(at)tussa.com, der skriv du navn og adresse.

Skift ut (at) med @

Prisen er 129 kr + porto 25 kr = 154 kr.

Kontonr. Garnskapet 6562. 06. 30823 Husk å merk med navnet ditt.

Ingen bøker vert sendt ut før eg har registrert innbetaling.

Published in: on august 14, 2009 at 17:08  Comments (11)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2009/08/14/litt-informasjon-ang-mauds-hjerte/trackback/

RSS feed for comments on this post.

11 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Gleder meg til boka kommer:)

  2. Spennende med boklansering. Lykke til.

  3. Hvilke typer sokker er det oppskrift på? Er alle tåopp og på tynne pinner?

  4. Så gøy Ronille.
    Gleder meg til å kjøpe boken.
    Tenkte jeg skulle gjøre det på signeringsferden din til Lappestua.
    Gratulerer masse. Hardt å få baby i vår alder.Haha

  5. Så hærlig Ronille- BOK- kjempe kult. Regner med æ sjer det på treffet på ørskog fjellet og at du har med bøker for salg???? Kunne virkelig tenkt mæ ein utgave av den kan du skjønne:)

  6. […] Litt informasjon ang. Mauds Hjerte. « Ronille sin blogg om Troll og hobbyane mine.. […]

  7. Så spennende med bok!
    Jeg er i startgropa på min strikkekarriere og har testet ut oppskrifta på de flotte kjøkkenklutene dine.
    Takk for at du deler 🙂

  8. Så spennende at boken nå er klar. Gratulerer så masse! Jeg vil selvfølgelig ha ett eksemplar, men det kan vi vel ordne på Ørskestrikkinga? jeg gleder meg masse til treff, skal til Tananger og lade opp først, og så snakkes vi på orntli’ i september. Klem

  9. Har jeg skjønt det riktig at jeg allerede kan betale via paypal??

  10. Jeg har betalt boka og gleder meg til å få den.
    Så flott med en sokkestrikke bok på norsk.

  11. Spennende med bok da! Må nok kjøpe den ja, men da vil jeg ha den signert! Du ordner vel det? Skal sette inn penger etterhvert jeg. Det blir seint nok i kveld ser jeg! Gleder meg!


Legg igjen en kommentar

