Hoffa, stakkars bloggen min….

No har eg virkelig hatt bloggtørke. Men meste parten av tida mi dei 2 siste månadane har gått til Garnkroken. Butikken har gått over all forventning, og eg har utvida sortimentet med pinner og garn fra DSA. Eg har enda ikkje begynt å kjøpe julegaver, vaske hus eller bake, eg koser meg med butikken og små prosjekta mine.

Har også produsert litt, men gløymer å ta bilde etterkvart… Her er noke av det eg har pusla med.

Først eit bilde av butikken min som har pynta seg litt til jul 🙂

P1020311Så har eg strikka Lille Prinsens Svøp i Fotrama, tynn alpakka på pinne nr 4.

P1020309 

Så eit lite knippe av noko av det eg har produsert.

P1020255

P1020256

P1020257

P1020258

P1020253 

P1020304

P1020307

3. søndag i advent.

Så tenner vi tre lys i kveld, for lengsel, håp og glede.
De står og skinner for seg selv og oss som er til stede.
Så tenner vi tre lys i kveld for lengsel, håp og glede.

2. søndag i advent.

Så tenner vi to lys i kveld, to lys for håp og glede.
De står og skinner for seg selv og oss som er til stede.
Så tenner vi to lys i kveld, to lys for håp og glede.

1. søndag i advent.

Så tenner vi et lys i kveld, vi tenner det for glede.
Det står og skinner for seg selv og oss som er til stede.
Så tenner vi ett lys i kveld, vi tenner det for glede.

Ynskjer alle ei fortsatt god førjulstid, ta vare på kvarandre og stress ned, jula kjem i år også….

Published in: on desember 15, 2009 at 19:48  Comments (15)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2009/12/15/hoffa-stakkars-bloggen-min/trackback/

RSS feed for comments on this post.

15 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Så koselig å se at du blogger litt igjen! Skjønner godt at du har hatt mer enn nok å gjøre med nyåpnet butikk og greier. Men det ser da ut som du har fått produsert litt allikevel. Flott er det alt sammen!

    Ønsker deg en fin førjulstid, og du har helt rett i at jula kommer enten man har vaska rundt eller ikke 😉

    Klem

  2. Så mykje fint du har laga og butikken din er flott julepynta!! Har ikkje komen så langt i juleforberedelsane enno eg heller, forstår ikkje kor tida blir av!! Men men det vert no Jul i år og tenker eg, ha det godt:))

  3. Så hyggelig å se deg her igjen! Skjønner godt at du ikke har tid til blogging med ny butikk; det må være kjempespennende! Men om bloggen hviler, går pinnene dine varme; så mye fint du har lagd! ‘Lille prinsens’ var bare helt nyyyydelig! Lykke til videre med butikken din og god førjulstid 😀

  4. Gratulerer med butikk! Hyggelig å se at det går fint, må innom der neste gang jeg er på den kanten av landet.
    Mye flott har du laget også. «Lille Prinsens» ble nydelig, litt av en jobb, men sikker moro også.
    Ha en fortsatt fin førjulstid!

  5. Kjekt at det står til liv! Eg har enno ikkje hatt ei unnskyldning for å reise på besøk til butikken din, men det kjem nok ein dag…;)

    Ha ei god jul!!

  6. Så kjekt å høre fra deg og ekstra kjekt at butikken går bra. LillePrinsens var utrolig flott! Håper du har flotte førjulsdager og at du har tid til å ta vare på deg selv. Husvask er oppskrytt og julekaker er ikke livsnødvendig 🙂 Klemmer i fleng

  7. Det ser ut til at du har fått deg ein flott butikk. Har heller ikkje fått anledning til å komme innom der, men før eller sidan byr det seg vel ein anledning. Ynskjer deg ei god adventshelg!

  8. Butikken din ser så koselig ut. Skulle ønske jeg var på de kanter! Ser at du har fått strikket en hel del oppi hele etableringen. Det er godt gjort.
    Er innom for å ønske deg og dine en riktig God Jul og et Godt Nytt År!

  9. Kjekt og sjå at du har gjenoppstått frå tørka:)
    Butikken din er heilt super og vel verdt ein liten biltur til Ørsta. Kjem nok innom på nyåret og ser kor det vert i nye lokale. Ynskjer deg og dine ei riktig god jul og eit godt nytt år!

  10. Stikker innom for og ønske deg en fin og fredsfylt jul med masse smil og latter.
    Selv reiser jeg til hytta og tar julen med levende lys og vedfyring.

    Masse gode julehilsener fra
    Syglad

  11. Hei. det var lenge siden eg har sett noen aktivitet på denne bloggen. glemmer å gå innnom å sjekke nesten. Klart att allt id går på butikken og så kjekt at den går så bra. skal hugse å stoppe der til nestesommer når eg drar på sommerbesøk til sunnmøre.
    nå vil eg berre få ønske deg og familien din ei strålandes julehelg

  12. Ha en deilig juleferie, uten jobb. Hyggelig var det i alle fall med et livstegn her. Prinseteppet har jeg også strikket., Syntes det var en kjempejobb, men så blir det et arvestykke også da! God Jul!

  13. Gratulerer med butikk Ronille! Må se til å huske på sokkeboka di, for den skal jeg ha – må bare huske å legge den inn sammen med resten som skal betales. Skulle ønske jeg skulle til ørsta , for butikken din så herlig ut! Masse plass! og så skravlebord på midten da!

  14. Så mye fint du har laget.Så bra at butikken din går over all forventning.Ønsker deg lykke til videre.
    Ønsker deg også et riktig Godt nytt år!

  15. Hei vennen:) Innom deg for å ønske deg et riktig godt nytt år!!! Håper vi treffes MASSE i 2010!!
    Får «hjemlengsel» til butikken din når jeg ser bildene… Så mye flott du har fått produsert selv om det har vært hektiske dager for deg.

    Og forresten:) Det ligger en award til deg i bloggen min!

    Ha en fortsatt flott 1.nyttårsdag.
    Glad i deg vennen. Stor klem


Legg igjen en kommentar

