Litt nytt…

Har strikka ei hue etter oppskrift fra Gjestal i Alpakka Silk og Spire på pinne nr 6. Kjempe god passform.

P1020361

P1020358

Så har det vore litt Selbuvott strikking. Her eit par i Limbo, og ein liten utan partnar enda.

P1020360Har så smått begynt å fylle opp Garnkroken. I dag hengte mannen min opp nokre bilder som han har tatt, desse er til sals. Kjempe fine bilder. (klikk på bilde for å få det større).

P1020365 

Her er nokre bilder til fra Garnkroken min 🙂

P1020362

P1020364  

P1020363 P1020367

Published in: on februar 8, 2010 at 21:38  Comments (4)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2010/02/08/litt-nytt-2/trackback/

RSS feed for comments on this post.

4 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Strekker meg så lang jeg er for å komme helt inn i garnkroken din. Det ser så trivelig ut!
    Nydelig og artig lue, og fine selbuvotta!

  2. Så søt lue!! Kjempefint og originalt med strikkingen på tvers! Ja garn mangler du ikke i hvertfall 😉

    Har du tilfeldigvis mer av det nydelige flerfargete bomullsgarnet Schoeller Limone i rødgule toner, som jeg kjøpte av deg i ørska? Hihi det er så morsomt å si det der… det var jo nettopp det vi ikke var i nemlig!!!
    Bortsett fra at jeg kjøpte et nøste for lite da 😉

  3. Hei:o)
    Kjekt å sjå at bloggen din er virksom igjen:o)) Må berre seie at å kome inn på butikken din er som å gå inn i ein snopbutikk! Og du er alltid blid, hjelpsam og imøtekommande. En fryd å handle hos deg.
    Smil frå Lill

  4. Hei på deg. Finn deg mange plasser i dag. Det er så sjelden det skjer noe på bloggen din, så eg glemmer å gå innom. Det ser veldig fint ut i butikken din altså. skal nok klare å få besøkt den ein gong. skal til sunnmøre i slutten av juni, så får eg sjå om vi kjører indre eller ytre :=9.
    Flott lue og selbuvottene var kjempefine. Knoter emd noen eg og. Det går ikkje fort akkurat.
    Det er ikkje alt eg tar timesbetaling for sor å sei det slik :=)
    ha ein flott dag på jobb og ein fin OL strikke kveld i kveld og vider utover i OL


Legg igjen en kommentar

