Over 200 000 besøkandes.

Hjelpe meg, her har det vore besøk i det siste, og teljaren har runda 200 000. Tusen hjartans takk til alle som er innom 🙂

Så i den anledning vil eg sende ein liten ting til ein av dokke. Men for at det skal verte retferdig, så trekker eg ut ein som legg att kommentar mellom kl 24.00 i kveld og fram til 24.00 i morga kveld. Trekkinga finn stad laurdag ettermiddag.

Published in: on februar 18, 2010 at 21:44  Comments (20)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2010/02/18/over-200-000-beskandes/trackback/

RSS feed for comments on this post.

20 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Flott lue under Ellinor, og vottene også..
    Da er jeg vel med på trekkningen da :)))
    Ha en flott kveld ..Klem til deg

  2. Ej å Elin leita etter butikken din idag! Ka du he gøymt den hen ? 😉

  3. Herre gud hvilke fine modeller du har skaffa.Og 200 000 besøkende, det er bare imponerende. Lykke til videre med ditt arbeide. Dette må jo være moro. Jeg kommer tilbake.Coool blogg.

  4. 200 000 besøkende, jammen ikke verst!

  5. Hipp hurra for bloggen din – og for 3. OL-gull i dag 😀

  6. Jeg melder meg på. Stikker innom bloggen din rett som det er, men er ikke så flink til å legge igjen kommentar. Ha ei fin helg.

  7. Etter tips fra en felles venninde er jeg innom siden din rett som det er, flott butikk du har!

  8. Gratulerer med 200000 jubileum,det er jammen mange besøk:)ønsker deg ein fin dag vidare og god helg:)

  9. Gratulerer med stort besøkstall! Flott blogg du har 🙂

  10. Hei, har deg på blogglista mi, så jeg er innom rett som det er. Ønsker deg en fin helg!

  11. Gratulerer med høyt besøkstall i bloggen din. Ønsker deg en god helg

  12. Grattis med ekstremt mange besøkende. Ikke rart vi popper innom stadig vekk vettu, når det er så mye fint å se her 🙂 Ha en flott dag, klem

  13. Så moro!!! Men så er jo bloggen din utrolig fin da!
    kommer tilbake i morgen for å være med i trekningen!!
    Ha en kjempekoselig helg!!!

  14. Gratulerer 🙂

  15. Gratulerer så mykje med jubileumet:)
    Vert nok ein Ørstatur om ikkje så lenge og da kjem eg innom ein tur!

  16. Gratulerer med mange besøkende på bloggen din Ellinor! Butikken din ser koselig ut, håper du koser deg med den! Flott lue på forrige innlegg:-)

  17. Kjem og besøkjer deg på butikken i komande veke!

  18. Gratulerer med jubileum 🙂

  19. Hei Ellinor!
    Gratulere med jubileum, over 200.000 er kjempe fint!
    Til orientering:
    Jeg var innom bloggen din i går 18.02 kl 15.37 da var jeg nr 199.999. Så var jeg inne kl.15.42 fortsatt var jeg nr. 199.999, merkelig.Kl 16.47 var jeg nr 200.016.Jeg tror telleren din er veldig upålitelig.

  20. Gratulerer med fantastisk besøk! Ha et trivelig jubileum!


Legg igjen en kommentar

