Ei lita oppdatering.

Har overgått meg sjøl i strikking. Strikka denne Mariusgensaren på 4 dagar og monterte den på den 5. dagen. Strikka i SuperSport fra Gjestal på pinne 3 og 3 1/2. Lisje Snuppa vart fornøgd og da er alt i sin skjønnaste orden 🙂

P1020392

Her er jakka fra forge innlegg ferdig. Måtte ta av 5 cm på bolen og armane.

P1020384 

Så har eg strikka dette sjalet i nettpatent. Kjempe gøy strikketeknikk. Sjalet er strikka i Royal på pinne nr 4.

P1020395

Og i kveld held eg på med eit merkelig prosjekt. Anar ikkje om eg får det til… Strikka ivertfall 3 nøster Artic i går kveld og tova biten i maskina i dag.

Før toving.

IMG_0033

Og etter toving.

IMG_0036

Garnkroken har mykje besøk og kvar torsdagskveld har vi Strikkekafè. Sist torsdag var vi 10 stk rundt bordet, og pinnane gjekk i takt med praten. Kjempe koselig.

IMG_0032

   Til slutt må eg vise Rosene eg fikk når eg var på Strikkekafe for 14 dagar sidan. I  dag gjekk dei desverre i søpla.

P1020389

Published in: on mars 16, 2010 at 20:15  Comments (4)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2010/03/16/ei-lita-oppdatering-7/trackback/

RSS feed for comments on this post.

4 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Så mye flott strikk! Nettpatent, det så spennende ut! Kanskje du kan holde et lite minikurs på Ørskogfjellet?

    Tenk om VI kunne snø inne da, det hadde vært no! Best dere flytter arrangementet til mars tror jeg 😉 😉

  2. Der hadde ho oppdatert ja. meld deg inn på bloglovin, så ser vi når du legg ut noko nytt på bloggen.
    kjempefin mariusgenser. Håper å få bilde av min når den er montert også. Delene litt på bloggen min før bunaden.

    Jakka vart jo fin den. Sjalet såg lekkert ut.
    Skjønner ikkje ehilt kva det er det du holder på med nederst, men vi får vel sjå det når du er ferdig.
    Høyres veldig koselig ut med den strikkekafen. har ingen som eg kan strikke saman med her. Men eg greier meg no godt åleien også.
    ha ei flott uke videre.

  3. Herlig med bilde der eg ser litt av butikken din:) Eg må vel snart kome ein tur og sjekke den! Gler meg i alle fall til strikk i Ørska igjen…

  4. Så hyggelig med litt liv her innimellom. Sånn er det å bli selvstendig næringsdrivende! Alltid noe å gjøre, innkjøp, regnskap, rydding og vasking og jeg regner med at du står i butikken selv. Det blir ikke mye fri, men du får kanskje svingt pinnene litt på jobben.. Mye flott du hadde prestert i hvertfall!


Legg igjen en kommentar

