Raspberry Chevron Afghan

Etter lengre tid i dvale (sidan forige Påske for å være nøyaktig) og umontert tilstand, har no endelig pleddet vorte ferdig. Fikk ei av damene i Huslidslaget til å hekle det sammen for meg. Strikka i Safirgarn på pinne nr 4. Her er mønsteret. Pleddet er ei gave til døtra mi.

Ha ei fortsatt fin Påske.

P1020410

Published in: on april 1, 2010 at 17:09  Comments (6)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2010/04/01/raspberry-chevron-afghan-2/trackback/

RSS feed for comments on this post.

6 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Stilig teppe.Eg begynte på eit slikt eit for elnge sidan. så skulle eg gjere det enkelt og strikke 5 remser på ein gong. No ligg det halvferdig og tungt inni eit skap. det er den einaste ufoen eg har hatt. Likar det ikkje men orker ikkje å ta det fram att.

    Tenker at dattra di var glad for endelig å få det da:)

  2. Så fint det ble ! Heldige Ida 🙂

  3. Det ble rålekkert:) Tenker Ida er fornøyd:)

  4. nydelig teppe. Fortsatt god påske

  5. Så flott det teppet ble! :o)
    Ha en fortsatt god påske, også har jeg noe til deg i bloggen min! ;o)

  6. Så masse fint du hr strikket ferdig nå! Heldig datteren din som får så fint pledd! Akkurat sånn Marius hadde jeg da jeg var ung….jeg husker jeg hadde den på meg hele påsken, og ikke minst første skoledag etterpå, den stod jo så godt til påskefargen hehe…


Legg igjen en kommentar

