Jauda, Im still here…

Dagane går så alt for fort og eg heng i stroppen fra tidlig morgon til seine kveld. Pinnane er i full vigør dagen lang og eg storkoser meg i Garnkroken min. Kundane er kjempe koselige og nokre av dei skjemmer meg bort med nydelig velsmakandes gaver. Setter utrulig stor pris på å få lov å verte kjend med dokke 🙂 Akkurat no er fortsatt Kalvåg jakka på pinnane, ein kjole i Limbo fra Maskepi og litt anna snadder. Skal blogge når noko er ferdig.

Ha ei fin veke, klem ❤

Published in: on april 19, 2010 at 22:27  Comments (3)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2010/04/19/jauda-im-still-here/trackback/

RSS feed for comments on this post.

3 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Heisan Ellinor! Hyggelig å se bilder av det du gjør, og fra butikken din! Kalvågjakka blir nydelig! Bildet med sangen var så morsomt – mekker du sånt selv?

    Ha en fortastt fin uke!

  2. Det var eit sjeldent syn. Som du sei så har du vel litt for travelt.
    Pinnen går og går her og. Men i dag får dei kvile mesteparten av dagen. Skal til Førde ein tur.
    Du får stå på men ikkje overdriv no da. Ha ei fortsatt fin uke

  3. Morsomt dikt!
    Det høres ut som du virkelig koser deg i butikken din – må en kjøretur dit til sommeren nå jeg skal oppover til vestlandet.
    Ønske deg ei fine veke!


Legg igjen en kommentar

