Gratulerer til Nora

No er vinnaren kåra i mitt lisje Bloggjubileum. Og vinnaren vart Nora. Eg hadde som status på FB at eg ville ha eit tall mellom 1-31, og fikk tallet 17, den 17. kommentaren er Nora.

Ynskjer alle ei fin 17. mai feiring.

Klem.

Published in: on mai 16, 2010 at 13:19  Comments (7)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2010/05/16/gratulerer-til-nora/trackback/

RSS feed for comments on this post.

7 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Hei. Så koselig at du stakk innom min blogg. Ønsker deg og dine en fin 17 mai og ei go uke 🙂

  2. Ønsker deg og ein god 17. mai. Veret blir vel ikkje det beste, men 17. mai vert det likevel. klem fra ein utflytta sunnmøring som heier det ho kan på Aafk 🙂

  3. Oj! Så artig at jeg vant. E-post kommer 🙂

    Ønsker deg og dine en strålende 17. mai.

  4. Takk for hilsen og ønsker deg og familien en fin 17.mai, så håper vi på fint vær.

  5. Ønsker deg og dine en riktig fin 17. mai!

  6. Kjekt med lotteri, sjøl om alle ikkje kan vinne:)

    Håper du har hatt ein fin 17.mai!

  7. Grattis Nora! Og grattis Ellinor!!! Koselig med stor aktivitet!


Legg igjen en kommentar

