Dzonba tøfler.

Kulaste tøflene ever ❤ Eg har vel strikka min part av både Lommetøfler og Bosnia tøfler, så gleda var stor når eg kom over desse. Kjempe kjappe og artige å strikke. Så no produserast det i hopetall.

IMG_0052IMG_0051IMG_0050

Ynskjer dokke alle ei fin Pinsehelg 🙂

Published in: on mai 21, 2010 at 19:20  Comments (11)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2010/05/21/dzonba-tfler/trackback/

RSS feed for comments on this post.

11 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Stilige tøfler, ser varme og gode ut og i tillegg er dei fine!! Desse trur eg at eg må strikke!! Ha ei fin pinshelg:))

  2. Takk for at du deler denne. Ser snop ut. Så det må prøves. Men orker ikke strikke i ullgarn nå i varmen. Ha en GOD PINSE

  3. De var jammen kule, trur jammen eg må prøve meg på di,
    ha n riktig fin pinse 🙂

  4. Enig i at dei var stilige. Vil ha oppskrifta eg da, men den er vel på engelsk sån som alle kule oppskrifter. 🙂
    Ha ei super pinsehelg

  5. Disse var kjempefine, Ellinor 🙂 Et mulig prosjekt for sommerens planlegging-av-strikketreff-tur kanskje 😉
    Ønsker deg ei riktig god langhelg, vennen!

  6. ser ut som deilige tøfler 😀 Ha ei flott pinsehelg! Klem

  7. Disse var artige! God pinse til deg!

  8. Så flotte de var. Takk for link. Er du snill og sender meg mailadressen din. Skulle gjerne «snakket» med deg!

  9. Så stilige de var:) slike må jeg nok strikke meg jeg og ja! Årets julegaver kanskje? 🙂

  10. Så kule! Ser ut som om de sitter kjempegodt på føttene også! Hmmmm… enda en ting jeg fikk lyst til å strikke 😉

  11. 🙂
    Så kule! Ser ut som om de sitter kjempegodt på føttene også! Hmmmm… enda en ting jeg fikk lyst til å strikke 😉


Legg igjen en kommentar

