Sommartilbod på Mauds Hjerte.

Selger restopplaget på Mauds Hjerte til kr 99,- + 26,- i porto.

Send mail til ellinor.kvammen(at)tussa.com, så kjem den plutselig til deg 🙂

Maud-2

Published in: on juli 3, 2010 at 12:19  Comments (5)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2010/07/03/sommartilbod-p-mauds-hjerte/trackback/

RSS feed for comments on this post.

5 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Hei, nå har jeg bestilt og betalt bok, og venter spent på at den plutselig kommer i postkassa 😉
    Gleder meg!

  2. Hei! Den boka/heftet ser veldig bra ut!! Har du ett eks. til meg. Sender du info hvordan jeg betaler!??

    • Hei.
      Har sendt deg en mail 🙂
      Ellinor

  3. […] fortsatt GARNSALG (trykk på linken for å kome til innlegget). BOKA Mauds Hjerte er fortsatt 99,- + 25 i […]

  4. Heisann
    Har du fortsatt fleire eksemplarer av boka di til salgs ? eg vil gjerne bestille ei viss du har.


Legg igjen en kommentar

