Litt sommarproduksjon, og litt ymse.

Har ikkje hatt den heilt store gnisten no etter eg la ned Garnkroken. Men den kjem nok snart tilbake.

Har fortsatt GARNSALG (trykk på linken for å kome til innlegget). BOKA Mauds Hjerte er fortsatt 99,- + 25 i porto 🙂

Har strikka eit par sjal. For bestilling, send mail til ellinor.kvammen(at)tussa.com

Traveling Woman, strikka i Handfarga Tynn Alpakka frå DSA.

TIL SALGS, 300,-

IMG_0574

Multnomah, strikka i Fotrama, tynn Alpakka. Takker Synnøve for norsk oversetting.

TIL SALGS 300,-

IMG_0575

Dette sjalet skal døtra mi ha. Strikka i Tynn Alpakka fra DSA.

IMG_0576

Så har eg strikka ei jakke i Algarve Grande, bomull, mønster fra Garnstudio. Dette var ei bestilling.

IMG_0573

IMG_0572Eit par klutar til Ida, ho tok ut garnet sjøl da vi var på Tjorven. Strikka i  Muskat på pinne nr 4.

Mønster: Legg opp 47 masker på pinne nr 4.

1.omg. Strikk *3 rett, 1 vrang*  avslutt med 3 rett, snu.

2.omg. Strikk 1 rett, *1 vrang, 3 rett* avslutt med 3 rett, snu.

Gjenta omg 1 og 2 så langt du ønsker eller til nøste er tomt.

Du kan bruke det garnet du vil og den pinnestørrelsen du vil, legg opp så mange du ønsker. Pass på at den midterste rette av dei 3 rette på 1. omg, vert 1 vrang på 2. omg.

IMG_0577

Hadde kjempe koselig besøk av 2 av mine kjære barndomsveninder, og eg fikk kjempe fine gåver. Tusen takk jenter.

IMG_0566

IMG_0567 

IMG_0568IMG_0569

Har også vore ein liten tur til Oslo og sett den flotte leiligheta til Ida og Johan. Vi var der i 3 dagar, og bærre kosa oss og var urbane.

P1020557

P1020563

P1020561

P1020564

P1020541      P1020547

No fyller eg dagane med strikking og så har eg begynt å lese Øya. Ei fantastisk bok som eg anbefalar alle å lese.

Ynskjer alle ein fortsatt fin sommar 🙂

knitting-ripleys

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2010/07/28/litt-sommarproduksjon-og-litt-ymse/trackback/

RSS feed for comments on this post.

6 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Gnisten kjem nok att. Plutselig er du i fult vigør att. flott sjal. dei får du sikekrt solgt fort.
    SkulleHa ein fortsatt fin sommer. klem ønske det hadde klaffa bedre og eg ahdde sett meldingen din før, så hadde vi sikkert sett kvarandre på aker brygge. Eg var der nemelig den dagen eg og. Kanskje vi tilfeldigvis treffes der ein anna gong. Kjekt med osloferie. Håper å kunne vere der elnge neste år.

  2. Du strikker jo som en tornado; fint blir det også 😀 Fortsatt god sommer til deg

  3. Gnisten kjem nok att. Plutselig er du i fult vigør att. flott sjal. dei får du sikekrt solgt fort.SkulleHa ein fortsatt fin sommer. klem ønske det hadde klaffa bedre og eg ahdde sett meldingen din før, så hadde vi sikkert sett kvarandre på aker brygge. Eg var der nemelig den dagen eg og. Kanskje vi tilfeldigvis treffes der ein anna gong. Kjekt med osloferie. Håper å kunne vere der elnge neste år.
    +1

  4. Nydelege sjal, og flott jakke! Det var synd Garnkroken ikkje kunne halde fram. Kos deg i sommar!

  5. Så trist med Garnkroken da, har ikkje fått med meg det eg!Du er nok snart «DER» igjen!! Masse lykke til iallefall

    Ha en herlig helg!

    Klem Vibbedille ;))

  6. Så synd med garnkroken da, men det var kanskje ikke liv laga? Lykke til videre med hva du måtte finne på nå! Kjede seg er ikke mulig når man har en hobby, men det gir ikke noe særlig penger i kassa. Bare så synd man er avhengig av dem(i hverfall jeg er det). Så masse flott du har strikket i det siste!


Legg igjen en kommentar

