Sying av veske og sekk.

No har eg sydd ei veske og ein sekk som er ei bestilling. Eg er slett ikkje så flink til dette, men eg er fornøgd med resultatet. Har fått god hjelp til veska HER

IMG_0578Sekken er “Gull frå Gråstein”, har brukt gamle dongeribukser. Har trøbla mykje med denne, da den er ganske tjukk i saumane og Janome maskina mi gir beskjed om det heile tida…. No er det berre litt finpuss att so er den ferdig 🙂

IMG_0579

Published in: on august 1, 2010 at 19:01  Comments (6)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2010/08/01/sying-av-veske-og-sekk/trackback/

RSS feed for comments on this post.

6 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Så flott veske og sekk!

  2. Kjempeflott!!

  3. Så flotte dei var Ellinor :o)) Ditta kan du, gleder meg til å sjå dei «live».

  4. Så fine vesker! Min Janome er også lite samarbeidsvillig når stoffet blir for tjukt. Trodde jeg gjorde et godt valg dengangen, men…

  5. Du kan både strikke og sy, du 😀 Klemmmm

  6. Flott veske og sekk da.


Legg igjen en kommentar

