Har strikka og hekla litt…

Har vorte lite blogging i det siste, men pinnane går fortsatt for fullt. Noko av det eg har laga sida eg sist blogga.

Eit par Multnomah strikka i Delight.

IMG_0243

IMG_0144Eit par Selbuvottar eg har strikka på bestilling.

IMG_0228

Teppet har eg montert i samband med Husfliden sitt 100 års jubileum. Bitane har born i Norge laga. Dette skal sendast til fattige born i Kenya.

IMG_0226

Desse ballane er to par tovatøfler.

IMG_0234

IMG_0246

Ullbukse til barn, str ca 1 år.

IMG_0242

Knestrømper i Sisu.

IMG_0245

Leggvarmera i boblestrikk, ein kjempe gøy teknikk.

IMG_0244Så har eg laga 99 heklaruter i Delight, som etterkvart skal verte eit teppe. 

IMG_0249

Published in: on oktober 18, 2010 at 11:22  Comments (8)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2010/10/18/har-strikka-og-hekla-litt/trackback/

RSS feed for comments on this post.

8 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Ingen tvil om at pinnane gjeng for fullt :o)) Er veldig spent på teppe du skal hekle saman, det kjem til å bli kjempeflott! Ha ei super veke Ellinor, så er vi maskedamene klare for nytt treff neste veke. Klemmmmmmmmmmm

  2. skal si du er produktiv. Mye flott her

  3. Oi, pinnene har gått seg varme, skjønner jeg. Mye flott.

  4. Masse flott håndarbeide her ja. Du er både produktiv og flink.
    Kjekt å lese om strikketreffet også. kanskje eg får verdt med neste gang. Ha ei fin uke

  5. Hei Ronille! Kjekt å høyre frå deg att! Ser at du har hatt det travelt ja! Ha ei god veke!

  6. Helledussen for ein produksjon!! Ikkje rart det blir litt tid mellom blogginnlegga!
    Mykje flott på pinnane dine 🙂

  7. Skal si du har strikket mye i det siste. Supre ting, spesielt sjalene dine var flotte.

  8. Er visst lenge siden jeg har vært innom her, mye fint du har laget! Ha en riktig god helg!


Legg igjen en kommentar

