Strikk i Ørska 2010.

Endelig så kunne vi samlast til Strikk i Ørska på Ørskogfjellet helga 9.- 12. september. Vi vart totalt ca 60 damer, rusta med pinner og garn for ei sosial, kreativ og kjekke helg.

image

Desse bilda er lånt av Helene Henriksen, som også har skrive avisartikkelen.

HER er avisartikkelen frå helga.

Her kjem nokre bilder fra mitt kamera.

IMG_0157

IMG_0168

 Monika Gulliksen fra Gjestal kom og viste dei siste modellane deira.

IMG_0186

Vi har lotteri til inntekt til Krisentera i Ålesund og Molde. Her er gevinstbordet, fantastisk mykje flott. Pengane går uavkorta til dei, og vi har fått eit rørandes og koselig takkekort frå Molde.

IMG_0187 

IMG_0239

IMG_0240

IMG_0241No har nedtellinga til neste års treff starta, og vi gler oss kjempe mykje. Tilslutt eit bilde av bestastebestevenn, gler meg til vi møtast att!

IMG_0166

Published in: on oktober 18, 2010 at 11:02  Comments (5)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2010/10/18/strikk-i-rska-2010/trackback/

RSS feed for comments on this post.

5 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Så fine og morsomme bilder! Jeg tror ikke det går en dag uten at jeg tenker på så trivelig som det var å være med, både i år og i fjor! Masse hyggelige damer og kjempegod stemning, og masse inspirasjon, ikke minst! Hyggelig med så koselig tilbakemelding fra Krisesenteret, det er godt å kunne støtte et så godt formål!

    Nå er det under 11 mnd til neste gang 😉

  2. Herlig! Eg håper inderleg at eg får bli med neste år, for det var så kjekt i fjor:)

  3. Eg gleder meg kjempe mykje til neste års treff! Blir sååååå misunnelig når dokke pilene med strikkepinne-pinnene fortel om årets treff:))

  4. Pilene du liksom, but you know what…. Hehe

  5. Herlige bilder, og tida gikk alt for fort i år!!!!!!!!!! Gleder meg allerede til neste års treff. Herlig med slik tilbakemelding fra Krisesenteret, viser bare at vi har valgt riktig formål:) Savner deg masse bestebestevennen min og, og håper vi snart sees igjen:) Så mye flott du har lagd! Du er flink! Må nok få blogget litt jeg også nå ja….

    Stor klem til deg!

    ❤ ❤ ❤


Legg igjen en kommentar

