Arne og Carlos luer.

Starta med den lettaste lua. Min mann ønska seg ei god og varm lue, til å trekke godt over øyrene.

IMG_0257Så har eg strikka den vanskeligaste. Den var ikkje direkte vanskelig, men fy for eit slit for fingrane. Kjem ikkje til å strikke fleire av denne.

IMG_0258Så har eg strikka eit par lange Tå Opp strømper i SisuIMG_0251

Published in: on november 9, 2010 at 13:51  Comments (4)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2010/11/09/arne-og-carlos-luer/trackback/

RSS feed for comments on this post.

4 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Heldige mannen din! Min er ikke fullt så heldig, han fikk en lue i fjor, men, jeg tør nesten ikke si det høyt, den ligger fremdeles under stuebordet og venter på å bli litt lengre, så nå må jeg ta meg sammen!!!
    Flotte luer og deilige lange sokker!!!

  2. Gode luer i kulda! Mannen min fikk ei i fjor, og den brukes flittig nå 😀

  3. Fine luer! Arne & Carlos er visst det store for tiden. Men de lager jo artige modeller da, selv om de «låner» litt vel mye inspirasjon enkelte ganger…

  4. Supre luer og supre damer :o) Starta på Arne & Carlos jeg også, går så det suser :o) Seier det berre, vi har det kjempeartig sammen vi maskedamene!!!!


Legg igjen en kommentar

