Lue med Space-invader mønster.

Har strikka enda ei Arne og Carlos lue. Denne gangen Space-invader. Syns denne var litt kul da.

IMG_0260Ein gong i veka prøver Maskedamene å samlast. I går kveld var vi hos meg, og slik ser det ut rundt oss når nye idear og prosjekt skal visast fram. Du verden kor kjekt vi har det 🙂

IMG_0259

Published in: on november 10, 2010 at 12:00  Comments (6)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2010/11/10/lue-med-space-invader-mnster/trackback/

RSS feed for comments on this post.

6 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Space invaders lua er så kul 😀

  2. Så stilig lue,de er virkelig i skuddet Arne og Carlos luene. Det er utrolig koselig å samles for strikking og kos. Ha en fin dag.

  3. Kjempekul ja! Det minner meg om at jeg kjenner en som ønsker seg Mariuslue til jul! Klem til deg fra meg 🙂

  4. Det blir mange varme hoder rundt deg i vinter 😀 Ser ut som et koselig treff! Klem

  5. Å, tenk om jeg kunne ha vært sammen med dere! Det ser så koselig ut!

  6. Så kjekt dere har det, ser det ut som


Legg igjen en kommentar

