Baltasar og julekuler.

Har strikka 3 julekuler fra boka til Arne og Carlos. Det vert sikkert fleire kuler etter kvart, men som kjent så er ikkje alltid tålmodigheita mi på topp…

IMG_0264

Ein klok mann, eller ein av dei 3 Vise Menn. Baltasar skal nok få selskap av Melkior og Kaspar etterkvart 🙂

IMG_0261

IMG_0262

Published in: on november 15, 2010 at 20:39  Comments (3)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2010/11/15/baltasar-og-julekuler/trackback/

RSS feed for comments on this post.

3 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. artige kuler ! Klem

  2. Så søte kulejuler, Ellinor! Ser ut som om du har brukt ganske tynt garn, det ble veldig fint! Bok, ull og garn ligger rett ved siden av meg, men jeg har så mange prosjekter at det blir vel påske før jeg kommer i gang 😉

    Klem til deg fra meg 🙂

  3. De er så koselige disse julekulene som «alle» strikker for tiden! En venninne av meg kjøpte det hele kongerike av deg, jeg sendte henne en link, og hun falt pladask for det! Lekkert, jeg har strikket ett, det var en stor jobb synes jeg.


Legg igjen en kommentar

