Juleløpar og Selbuvottar.

Har strikka eit par selbuvottar i førjulsgave til ein som manglar vottar. Dei er strikka i Karisma og PtPetter. Tjukke, varme og gode.

IMG_0325

Sydd løpar frå siste Quiltemagasinet. Har aldri laga blokker før, og heller ikkje sydd saman på denne måten. Jauda, litt skakt og gale, men pysj den duger på mitt kjøkenbord nokre dagar i jula.

IMG_0324

Published in: on desember 9, 2010 at 12:42  Comments (7)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2010/12/09/julelpar-og-selbuvottar/trackback/

RSS feed for comments on this post.

7 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Heldige mottaker som får så fine Selbuvotter! Løperen ble også flott. For meg som ikke rører symaskinen, blir jeg alltid imponert over hjemmesydde ting.

  2. Nydelige votter du har strikket og en nydelig juleløper. Jeg synes det ikke gjør noe om ting er litt skakt og skjevt, for det viser jo bare at det er hjemmelagd og lagd med hjertet.

  3. Flotte vottar og ein nydeleg løpar!!

  4. Så fin løper og fine votter!

  5. Så fine vottane var. Må få strikka noen snart eg og

  6. Nydelige greier. Håper vi får et nytt, godt strikkeår. (Fikk du pakka fra meg i sept forresten, eller var det august?)

  7. Så kosleig løper du har sydd! Jeg må si jeg er imponert, det hadde ikke jeg turt å gi meg ut på!
    Og to par lekre Selbuvotter… så flotte gaver å gi bort … å få!

    Hjertelig takk for at du ordnet med bok, stor glede!

    Ha en koselig førjulstid, Ellinor, og du… hold deg på beina nå da!

    klem fra meg 🙂


Legg igjen en kommentar

