Utsikta mi.

Kan vel ikkje akkurat klage over den flotte utsikta fra stoveglaset. Sola skin berre på fjelltoppane, men det er ikkje lenge til vi får den tilbake.

IMG_0341 

Må vise fram julegåva eg fikk fra Godjenta mi, Knit Happy kopp og Saudmåleband. Den perfekte gåva til meg 🙂

IMG_0342

Published in: on desember 26, 2010 at 16:12  Comments (17)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2010/12/26/utsikta-mi/trackback/

RSS feed for comments on this post.

17 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Du snakker meg om utsikt!

    Ha en flott romjul 🙂

  2. Ei riktig god jul til deg og Ronille!

  3. Flott utsikt! Ønsker deg ei fortsatt fin jul!

  4. Så koselig gave du har fått av den omtenksomme Godjenta di!
    Med en sånn utsikt tror jeg at jeg ville ha stått i vinduet hele dagen! Med strikketøyet selvsagt 😉

    Ha en fortsatt god romjul og riktig godt nyttår!

  5. Tusen takk for koselig hilsen på bloggen min! En fortsatt god romjul til deg! :o)
    Flott flott utsikt forresten!

  6. He he, og det skulle jo være et smilefjes det der, prøver igjen! 🙂

  7. Du verden så flott utsikt du har. Blir godt med solen når den kommer tilbake.

    Takk for en koselig kommentar i bloggen min.

    Fortsatt en fin romjul og ha ein fin nyttårskveld.

  8. Så fantastisk kremutsikt! Minner meg om da jeg bodde i Tromsø og fargene over fjord og fjell da sola kom tilbake igjen… For et herlig målebånd, forresten! Hvor får man tak i sånne? Fortsatt god jul!

  9. Nydelig utsikt du har og så flott gave du har fått:))

  10. God Jul Ronille – klem =)

  11. Tusen takk for hilsen, hyggelig å høre fra deg. Den gamle bloggen var fullmatet, så jeg har ny blogg. Den finnes under hobbyboden. Har ikke hatt tid til så mye blogging her. Høsten gikk, og vi har hatt kalas for mamma her. Og så døde hunden min. Nå har jeg ny hund, og har hatt mye jobb med den. Men….Vi har kjøpt oss gård her hvor vi bor, og overtar i mars. Har mye å tenke på nå. Er oppvokst på gård, og har bodd på gård i voksen alder i mange år. Kanskje det blir en kaffistue med håndarbeid og hygge? Det er flere hus på gården, så mannen min og jeg blir ikke arbeidsledige. God nytt år fra Torunn.

  12. Du har fin utsikt, det ser eg:) Eg er ikkje så verst fornøgd med utsikta mi heller, men så er det ikkje sååå langt unna heller!

    Ha ei fin romjul, og godt nytt år!

  13. Ha ei fortsatt fin romjul og takk for det gamle. Satser på at vi snakkes om ikke så lenge. Romjulsklem fra Wenche

  14. Ønsker deg ett riktig godt og kreativt nytt år!
    Klem fra Gry-Anette

  15. Flott gave du har fått, den perfekte gave!

    Er innom for å ønske deg et Riktig God Nytt År! 🙂

  16. Er innom for å ønske deg et riktig Godt Nytt År!

  17. For en vakker utsikt!


Legg igjen en kommentar

