Strikke/ hekleprosjekt i system 2011.

Eg har strikka og hekla i mange år, og gleda var stor når eg byrja å blogge for over 4 år sida der eg kunne legge inn prosjekta mine og litt til. Sidan har eg blogga alt eg har laga, men savna eit system der eg lett kan gå tilbake på det eg har laga. Ting eg lurer på, mønster, garn og ymse detaljar.

Så kom eg over denne sida med gratis skjema som eg har printa ut. Satt i ein perm og laga mitt system for korleis eg vil ha det.

Permen (ein heilt vanlig A-4 ringperm) har eg hatt stoff på for at den skulle verte litt penare 🙂 Ein kan tildømes strikke omslag eller lage eit fint motiv i Stitchery….

IMG_0347

Vart ferdig med eit par Jaywalkers, som no har fått plass i permen min. Her har eg stifta på bandeloren og lagt ved ei lita garnprøve og sjølsagt satt inn bilde av lestane.

IMG_0349

Så har eg lagt ved oppskrifta på lestane.

IMG_0350

HER finn du linken til arka eg har brukt. Så gjenstår det å sjå korleis permen min ser ut om eit år 🙂

Published in: on januar 5, 2011 at 12:40  Comments (13)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2011/01/05/strikke-hekleprosjekt-i-system-2011/trackback/

RSS feed for comments on this post.

13 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Takk for at du deler tipset med oss! Dette var en kjempeidé, og linken er lagret. Dette fikk jeg lyst til å teste ut, og håper jeg vil klare å følge opp også. 🙂

  2. Heei 🙂 Tusen takk for et kjempe godt tips til hvordan jeg kan få orden på mine oppskrifter, men bruker du dette både til hekling og strikking?

    • Hei.

      Ja der er skjema både for hekling og strikking 🙂

  3. En veldig god ide, men kan vere veldig vanskelig å følge opp, i alle fall viss eg skulle gjort det sjølv. Men ingen dum ide altså

  4. Ordning och reda, som svenskene sier 😀 Et kjempefint system du lager deg nå; burde kanskje gjort det samme…, men jeg hopper bort i sofaen igjen og lar pinnene klirre videre i snøværet, jeg. Klem

  5. Herlig å se at det er flere og flere som oppdager gleden ved å strikke og hekle sjøl – det er jo som med mat, alt for enkelt å kjøpe ferdig laga for tia 🙂

  6. Kjempe lurt tips,takk for at du deler det.
    Skal jammen prøve dette jeg også. 🙂

  7. Slett ikke dumt. Nå lagrer jeg alle mine prosjekter på Ravelry, så jeg vet ikke om jeg kommer til å bruke disse. Men har lagret linken. Var noen andre kjekke filer der også 🙂

  8. Å det så veldig praktisk og greit ut.Må nok ta en nærmere titt på den linken.Tusen takk for tipset.

  9. Lurt! Tusen takk for tipset. Har lagra linken og kommer til å forsøke de ulike skjemaene.
    Ha en fin kveld!

  10. Godt nytt år vennen! 🙂
    Dette så veldig kjekt ut – tror nok jeg må prøve meg på noe sånt jeg også. Takk for at du tipser oss 🙂

  11. Godt nyttår bestevennen:) Dette var noe jeg burde ha gjort og ja;) Tusen takk for at du delte linken og tipset:) (derfor jeg kjøpte en ekstra perm igår, selv om jeg ikke visste jeg skulle ha den til dette da;)) Klem

  12. Smart!
    Der var mange fine skjema, for en som i barneårene laget kartotek over alle bøkene…
    Mange takk for tips!


Legg igjen en kommentar

