Gavedryss når PikeneMedStrikkepinnePinnane møtast.

I går møttast strikkegjengen igjen etter juleferie og nyttår.

Ei hadde vore i syden i jula, så ho hadde med gave derfra. Og noken hadde forsinka julegaver med, medan eg delte ut kvar sin perm med ark som i innlegget før her i bloggen min.

Det var så koselig å treffe att Pikene, så no er vi i full sning med pinner og garn. Nye prosjekt står i kø, og fire av oss skal byrje på GAAA. Garnet til teppet mitt kom i dag 🙂

IMG_0354

IMG_0356

IMG_0357

GAAA.

Har kjøpt Rubin 417 off white, og fann ut at eg sikkert har bestilt for lite garn.
Postordre har ikkje fleire nøster, så mitt neste håp er SparKjøp utsalga. Men dei sender ikkje ut til kundar 😦 Så dersom nokon skulle være i nærheita av eit utsalg, hadde det vore fint om du kunne sjekke om dei har 1 kg med Rubin nr 417, parti 49.
Krysser pinner og tær 🙂

IMG_0365

Published in: on januar 6, 2011 at 14:03  Comments (3)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2011/01/06/gavedryss-nr-pikenemedstrikkepinnepinnene-mtast/trackback/

RSS feed for comments on this post.

3 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. For et koselig treff!!! Tvi tvi med etterlysning av garn til dette flotte teppet! Klem

  2. Koselig med strikketreff. Håper du får tak i garn da.

  3. Skikkelig overøst med gaver er du… og du fortjener det! Så fin idé med strikkepermen, jeg iler inn og ser på det, for her også er systemer totalt fraværende.. Rart et der, gitt!

    Lykke til og kos deg med GAAA 🙂

    Klem fra meg !!!


Legg igjen en kommentar

