GAAA lapp #1

Ferdig med første lapp på teppet mitt. Dette er lappen til Carol Adams, ein forsåvidt grei lapp å starte med. Men her er ein feil, så denne vert desverre rekt opp att… Brukte litt over 1 nøste på denne lappen.

IMG_0369

Published in: on januar 7, 2011 at 12:23  Comments (10)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2011/01/07/gaaa-lapp-1/trackback/

RSS feed for comments on this post.

10 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Dette ser ut som eit spanande prosjekt! Synd du må rekke opp att, den ser jo heilt perfekt ut.

  2. amazing my dear

  3. Åhh, det teppet er bare så lekkert!! Har mønsteret/boka liggende og lider valgets kvaler mellom dette og Burridge Lake Aran Afghan. Vakre tepper begge to, men hvem skal man ta først? Lappen din ble forresten veldig fin:)
    Ha en flott helg, og takk for hilsen på bloggen min:))

  4. dette blir et nydelig teppe. Lykke til videre

  5. Lykke til videre! Er du sikker på at feilen kommer til å synes til slutt i det store prosjektet? Jeg har strikket teppet, og det er helt sikkert at småting drukner litt i mengden (men er du perfeksjonist er kanskje det en mager trøst..).

  6. En flott start! Jeg ser ikke feilen…. synd å rekke opp, syns nå jeg, da! Klem

  7. Så fin den ble! Rekke opp ja, du aner ikke hvor mye jeg rekket opp og strikket om igjen da jeg holdt på med mitt. Jeg kunne sikkert ha strikket to hele tepper på samme tid 😉 Allikevel er det masse feil. Nå sitter jeg her med mitt over bena og koooooser meg – uten å se en eneste feil 😉

    Ha en koselig helg, Ellis!!!

  8. Spennende prosjekt. Dette er vel noe jeg kunne fått ferdig også, siden det er bare forskjellige lapper. Må vel kanskje vurdere å kjøpe boka 😉
    PS finner ingen feil på lappen din jeg 🙂

  9. Å du store min altso, gleda meg sooo til eg også kan begynne…
    Du er berre såå flink, kjeme no til å vere ferdige med ditta der på null komma null du,
    medan eg kjeme hinkande etter…
    Det er no forresten berre bra, for da kan du hjelpe meg når eg står fast 🙂
    Håpa at det ikkje går stort meir enn eit nøste på kvar lapp da, da har vi i alle fall plenty med tråd.

  10. Hei Ronille! Alltid koselig å se deg her. Har savnet deg så mye. Nå venter jeg på dyrlege. Har vært der i dag, men ting bedre seg ikke. Så jeg venter…. Med hilsen fra Torunn.


Legg igjen en kommentar

