GAAA lapp #1 og #2.

Vart ikkje fornøgd med første lappen, (der var også ein feil på) så no har eg strikka ny på pinne nr 4,5. Men eg synes fortsatt den er liten…

Har strikka lappen til Meredith K. Morioka på pinne nr 4, og den vart ein del større enn den andre lappen. Dette må eg nok forske litt meir på…

IMG_0372

IMG_0373

Published in: on januar 9, 2011 at 12:40  Comments (4)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2011/01/09/gaaa-lapp-1-og-2/trackback/

RSS feed for comments on this post.

4 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Flotte lapper, men tror nok ikke jeg går i gang med et sånt prosjekt… Klem

  2. Lappene dine er flotte. Du kan ikke forvente at de skal bli like store da oppskriftene er så forskjellige. Jeg strikket mine lapper på pinne 4 og de ble av ulik størrelse. Men det gikk helt fint å montere dem sammen likevel. Lykke til videre!

  3. Du verden for noen flotte lapper du lager, og for en tålmodighet du har da!!!! Gleder meg til å følge med på lappene dine:)

    Evy

  4. Det gjør du lurt i, Ellinor! Du har sikkert sett at det står pinneangivelser til hver lapp, men jeg syns ikke det stemte helt likevel. Mye løser seg når du blokker dem, da kan du justere litt! Jeg endte opp med lapper i mange forskjellige størrelser, og måtte til slutt strikke på noen riller og rapporter her og der for å få dem til å passe sammen. Ikke for å ta motet fra deg, men det hele var temmelig frustrerende, og rett før jeg hev hele lappegreia i søpla. Nå som jeg sitter her med yndlingsteppet mitt over bena og ser på Tour de Ski er absoulutt aaaalt slitet glemt! Så bare stå på, Ellinor! Syns du er kjemperask jeg!!

    :o) Strikkeklem fra meg !!


Legg igjen en kommentar

