Retrogenser.

Har strikka ein retrogenser på bestilling. Oppskrifta er fra Familien nr 18, 1988. Genseren var oprinnelig ei mønster fra 1950 som vart modifisert i 1988. Strikka i Heilo på pinne 3 og 3,5.

IMG_0412

IMG_0413

Published in: on mars 6, 2011 at 13:25  Comments (8)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2011/03/06/retrogenser-2/trackback/

RSS feed for comments on this post.

8 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Nydelig genser du har strikket. Liker veldig godt de gode gamle mønstrene jeg:))

  2. Så flott genser 🙂 Moro med de gamle mønstrene! ha en fin fastelavenssøndag 🙂

  3. Knallfin genser! 80-tallsretro som er 50-tallsretro må jo virkelig være ekte retro. Ha en fin fastelavnssøndag!

  4. Super genser. Eg og er litt gald i retro oppskrifter. Har fått ein del gamle opskrifter som eg skal sjå litt meri på når eg er i mål med bestillingene. Flotte farger, men den er vel sånn som ein må klippe i og sy i ermene og det liker ikkje denne dama. Eller rettere sagt, det gjør eg ikkje.. Flink du. Ha ein fortsatt fin søndag

  5. Så flott den ble:) Akkurat passe med gult og 😉 Flink du er vennen! Ha en fortsatt vakker søndag, så håper jeg vi snart sees igjen!!! ALT for lenge siden nå! ❤

  6. Så mye fin strikking du lager, mange fine votter. Håper det er bar med deg, tenker forsatt på fisketeppet ditt ,-)

  7. Utrolig fin genser

  8. Å nå fikk jeg skikkelig flashback her! Genseren ligner innmari på en som jeg strikket i gode gamle dager, men ikke i 1950 altså, sååå gammel er jeg ikke 😉

    Kjempefint mønster!!! Bra jobba, Ellimor!!! 🙂


Legg igjen en kommentar

