Ikkje noko særskilt vakkert.

Hadde noko restegarn eg overhode ikkje visste kva eg skulle bruke til. Fargane byr meg midt i mot. Med heklekrok nr 10 så forsvann nøsta fort, og Burre har no fått nytt teppe.

IMG_0519

Published in: on juni 2, 2011 at 17:24  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2011/06/02/ikkje-noko-srskilt-vakkert/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Syns faktisk det ble flott jeg da, men så er det farger som jeg liker også da, til tross for at jeg ikke bruker de i egne prosjekter så veldig ofte.

    Men fint for pusen å få nytt teppe da 🙂

  2. […] Ronille :: Katteteppe […]


Legg igjen en kommentar

