Eg som aldri gir opp, har gitt opp…

Huff og atter huff, dette votteprosjektet til brudeparet måtte eg desverre gi meg på. Fulgte oppskrifta på Brudevottane til Jorid, gjekk ned i pinnestr, skifta garn, gjekk opp i pinnestørrelse etc etc etc etc. Men som sagt, no er dei rekt opp, og brudeparet får ikkje vottane av meg i presang!!! Irriterandes!!!

Her i Daletta på pinne 2,5.

IMG_0563

IMG_0564

Her i babyull på pinne nr 3.

IMG_0565

IMG_0566

Published in: on juli 21, 2011 at 20:05  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2011/07/21/eg-som-aldri-gir-opp-har-gitt-opp/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLegg igjen en kommentar

  1. Såååå synd! Nydelig arbeid – til ingen nytte… De ser flotte ut på bildene!


Legg igjen en kommentar

