Strikk i Ørska 2011

Endelig var tida koma for årets store happening. Eit heilt år sidan sist no..

Eg og Lill starta turen allereie på onsdag. På turen til Ørska var vi innom Vatne, der vi var på Trådsnella. Ein kjempe koselig garnbutikk, med kjempe hyggelig betjening.

Eg måtte sjølvsagt snope litt garn, så desse 4 nøsta vart med vidare i bagasjen.

IMG_0683

Såg no også dette nettet, som eg fikk Smilefjes

IMG_0675

Treffet starta ikkje før torsdag 8. sept, men det er greit å byrje ein dag før så vi får ordne lokala.

Her er Lill i full sving med å dele ut Give Aways fra Du store Alpakka.

IMG_0620

I posane fikk vi dette:

IMG_0667

Fra Gjestal fikk vi garn og mønster på ei lue. Det vart strikka nokre luer i løpet av helga.

IMG_0666

Litt seinare på kvelden kom endelig verdens beste Kristina og Kari kjøyrandes fra Trondheim.

IMG_0623 

Flinke Wenche hadde brodert kjempe fine navnskilt til alle Smilefjes

IMG_0674

Så var den store dagen her, og folket byrja å strøyme på. Eg og Kristina tok ein tur til Ålesund og NRK. Vi var invitert til intervju på lokalsendinga av Jannike Farstad. Skulle egentlig på direktesending, men grunna riving av masta på Vigra vart det eit opptak.

Opptaket kan du høyre her.

IMG_0624

IMG_0625

IMG_0627

Kristina fikk besøk av datter og barnebarn som bur ikkje så langt ifra Ørskogfjellet. Sjå denne flotte mormora med sitt nydelige lisje nurk ❤

IMG_0628_edited-1

Så kjem her litt bilder fra treffet.

IMG_0631

IMG_0632

IMG_0633

IMG_0635

Vi fikk besøk fra Rauma Ullvare av ei kjempe koselig dame som heiter Britt. Ho hadde med nye modellar og brosjyrer fra Rauma.

Her var også ei “manequeen” oppvisning, eg var som vanlig på fjelltur når det var moteoppvisning, så eg kan desverre ikkje vise bilder fra den….

IMG_0637

IMG_0638

Fra Gjestal kom Monika Gulliksen i år også. Ho hadde med nye modellar, også ho hadde “manequeen” oppvisning. Fikk heller ikkje med meg denne, da eg sjølvsagt fortsatt var på fjelltur…

IMG_0651

Og i år som i fjor og året før der, var kjære Kristin svært glad for å verte tatt bilde av ❤

IMG_0639

Full konsentrasjon…

IMG_0640

IMG_0641

Søte koselige snille blide kjære Ninne Smilefjes (vi tok bilde samstundes av kvarandre).

IMG_0642

IMG_0644

Flotte strikketøyvesker og pinnemapper laga av Anne Lene, Nena.

IMG_0645

Og denne vart med meg heim.

IMG_0670

Jugend Hobby fra Ålesund, hadde stand med mange gode tilbod.

IMG_0646

Lappestua på Moa, ved Line hadde ein kjempe fin stand med mange flotte tilbud og ymse garnmerker. Eg har ikkje fått med bilde av den…

Her er gevinstbordet, heilt utrulig fantastisk flott kva vi har klart å få til. Pengane fra lotteriet går direkte til Krisesentera i Ålesund og Molde. I år toppa vi statestikken og selde 25 blokker med lodd  Smilefjes Jabbadabbaduuuuu…..

IMG_0647

IMG_0648

Laurdagskvelden har vi koldtbord, vi pyntar oss litt og kosar oss med god mat og hyggelig selskap ❤

IMG_0652

IMG_0653

IMG_0654

IMG_0655

IMG_0662

Vi er kjempe heldige som har verdens beste vertskap på Fjellstova. Skal leite lenge etter maken!!!

IMG_0664

IMG_0630

Dette vart med heim av garn:

Eskimo til jakke

IMG_0669

BabyAlpakka til det Royalesjal.

IMG_0671

Nepal til Uglegenser.

IMG_0679

Fin til ein babygenser.

IMG_0681

Alpakka Silk til eit par Trollmor fra boka mi.

IMG_0676

Lace til sjal.

IMG_0677

Vi fikk eit nøste garn fra Rauma som skal verte noko til neste års prosjekt, dukkeklede.

IMG_0678

Verdens beste Kristina hadde med ei gave til meg, tusen takk vennen min ❤

IMG_0684

Tusen takk til alle som gjorde denne helga så fantastisk kjekk som den vart. Gleder meg til vi treffast att om eit år, samme tid og samme sted ❤

Published in: on september 12, 2011 at 12:18  Comments (6)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2011/09/12/strikk-i-rska-2011/trackback/

RSS feed for comments on this post.

6 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Tusen Takk Ellinor for ei kjempeflott helg. Ære være dere for at dere står på slik at vi andre kan få ta del i dette. Det er rene terapien å bare glede seg til treffet:)

  2. Ei herlig helg!!! Tusen takk til dere fire gladjenter som ordner alt dette for oss! Gleder meg allerede til neste år, jeg 🙂

  3. Tusen takk for ei herlig helg, i år igjen! 🙂 Flott blogg med masse gode minner 😀

  4. Dette strikketreffet skulle jeg gjerne deltatt på! Har tatt en runde på bloggen din, og her er mye å se og lese. Og alt det lekre garnet! Ha en fortsatt fin dag, og godt valg!

  5. Søte snille gode koselige ElliMor, 😉 Tuuusen takk for alt dere gjør for at denne septemberhelgen blir årets høydepunkt år etter år!!!

    Klem fra en sofa

  6. Hei! Dette så helt fantastisk ut! Lurer på om det er plass til flere på dette årlige evenementet! Jeg har forresten startet ny blogg, klarte ikke å holde meg unna!


Legg igjen en kommentar

