Bloggjubileum.

20111019-105032.jpg

Har bikka fantastiske 265 000 besøk i bloggen min. Heilt utruli, fantastisk at så mange kjem på besøk.

I den anledning vil eg og bloggen min feire dette ved at vi trekker ut ein som får en liten overaskelse, dersom du legg att kommentar mellom 12.00 i dag, 19.10.2011 og 12.00 i morgon 20.10.2011 i bloggen min 🙂

Tusen takk til alle som titter innom ❤

Published in: on oktober 19, 2011 at 10:50  Comments (19)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2011/10/19/1965/trackback/

RSS feed for comments on this post.

19 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Gratulere med jubileet 🙂

  2. Grattis med jubileum.
    Artig med så mange besøkende!

  3. Gratulerer!
    Jubileum er alltid koselig!
    Lykke til med de 265.ooo neste – mye kos i vente!

    Klem Vibbedille ;))

  4. Gratulerer med så mange besøk på bloggen din! Spennende med overraskelse, så det vil jeg bli med på. Ha en fortsatt fin dag!

  5. Gratulerer så masse med jubileumet. Koselig det da.
    Kos deg videre med håndarbeidsplanene dine, og ikke minst ha ei riktig så fin uka.

  6. Gratulerer med jubileet!!

  7. Gratulerer med jubileumet!

  8. Hei 🙂 Gratulerer med jubileet og i bøtter og spann med lesarar 🙂 Vil sjølvsagt vere med i trekning av overraskelse, spennande saker Ellinor. Strikkesmil frå meg

  9. Gratulerer med jubileum!

  10. Jøss så bra – Godt jobba Ronille, og gratulerer masse 🙂

  11. Gratulerer med jubilèet! JEg nyter synet av alt det fine du strikker!

  12. Gratulere med maange lesara, er endel det ja. Klem

  13. Gratulerer med jubileum!

  14. Gratulerer så mye!

  15. Jubler til deg!! Flott med så mange besøk!

  16. Kommentar nr 7 har vunnet :))

  17. Jeg er for sent ute, men GRATULERER allikevel!!! 🙂

  18. Hei,- og gratulerer med maaange besøkende!! Jubileum er alltid gøy, og det er premier også!! Spennende:-))

  19. Gratulerer med vell overstått 🙂 Neste prosjekt blit Kosetøfflene dine 🙂 Strikkeklem fra Karmøy 🙂


Legg igjen en kommentar

