Skjerf i Drops Lace.

Kjøpte garn og mønster til dette skjerfet på Strikk i Ørska. Garnet er veldig tynt, men det er strikka på pinne 3,5 så det gjekk overraskandes greit å strikke. Det har vore ferdig ei stund, men vart litt tiltak å blokke det. Med Projo sitt Sjalsblokkesett er det no berre ein draum å blokke Smilefjes Oppskrifta er henta fra Drops katalog nr 133, oppskrift nr 16. Skjerfet er ca 200 cm x 45 cm, brukte litt over ei hespe på skjerfet.

IMG_0713

IMG_0711

IMG_0712

Published in: on november 2, 2011 at 10:21  Comments (5)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2011/11/02/skjerf-i-drops-lace/trackback/

RSS feed for comments on this post.

5 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Det ble utrolig lekkert. Ja sjalsblokkere er et must!

  2. de va fint 😀 lyst å lage sann til mej? 🙂

    • Well Oline, skulle gjerne ha strikka et til deg, men eg er litt lei av dette skjerfet no så eg trur ikkje eg gidd å lage det med det første 🙂

  3. Så lekkert sjal, Ellinor! Sto og kjente på det i ørska, og kjøpte med meg to hesper. (Men ga bort det ene til ei venninne i Toulouse…) Får se hva det blir av mitt ene hespe etter hvert 🙂 Klem

  4. Nyyydelig! Så vakkert det er! Klem fra meg 🙂


Legg igjen en kommentar

