Sjeveningen.

Har strikka eit par lesta i Lana Grossa, på pinne nr 2,5. Brukte nesten heile nøstet, 100 gram ca 420 meter. Oppskrifta finner du HER.

IMG_0714

Published in: on november 9, 2011 at 12:05  Comments (5)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2011/11/09/sjeveningen/trackback/

RSS feed for comments on this post.

5 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Flotte sokker i fine farger! Det tar sin tid med tynne pinner, men jammen blir det staselig. Ha en fortsatt fin dag!

  2. Koooosjelige sokker! Herlig! Nå går vi inn i den deilige sokke-årstiden, så det er bare å strikke i vei!

    Stooor klem fra meg!

  3. Herlige sokker i flotte farger! Klem på vei over fjellet 🙂

  4. Kjempefine sokker Du er dyktig, det har jeg sagt deg før. Vi trives godt på Askøy. Jeg har funnet flere garnbutikker og strikkekafèer

  5. De var kjempefine 🙂 Tror jeg skal prøve disse hvis jeg ikke står fast med engelsken da ……strikkeklem fra Karmøy


Legg igjen en kommentar

