Islandsk trøje.

Den 11.11.11, var eg ein snartur til Trondheim. Minsten skulle opererast i handa, og eg nytta høve til å stikke innom første og beste garnbutikk når han låg på operasjonsbordet.

Saman med verdens beste Kristina, for vi innom Jens Hoff garn og ide. Der hang denne modellen, og eg kjøpte garn til denne tjukke og varme gensaren. Den gjekk super fort å strikke på pinne nr 5, men eg gjekk tom for brun, så eg fikk ikkje gjort den ferdig før i går kveld.

Strikka i Raggi fra Jarbo Garn. Oppskrifta finn du HER.

IMG_0749

IMG_0750

IMG_0751

Published in: on desember 8, 2011 at 9:47  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2011/12/08/islandsk-trje/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLegg igjen en kommentar

  1. Berre lekker min venn ❤


Legg igjen en kommentar

