Julekalendar til PikekeneMedStrikkepinnePinnane.

I år hadde PikeneMedStrikkepinnePinnane bestemt seg for at vi skulle lage adventskalendar til kvarandre. Vi møttat hjå GT og hadde høgtidlig overrekkelse.

Alle var like spente på kva dei andre hadde funne på.

Eg hadde laga kalendar til Lill, samstundes som eg også laga ein til god jenta mi.

IMG_0726

IMG_0727

GT hadde ein ekstra liten overraskelse til oss.

IMG_0745

Her er nokre bilder fra dei andre kalendarane.

IMG_0733

IMG_0736

IMG_0738

IMG_0741

IMG_0742

Kjære PikeneMedStrikkepinnePinnane, no har vi meir eller mindre møtast ein gong i veka i 2 år. Eg er kjempe glade i dokke og ser fram til nok eit år saman med dokke, pinner, garn, sang og latter.

IMG_0276

Published in: on desember 8, 2011 at 8:52  Comments (4)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2011/12/08/julekalendar-til-pikekenemedstrikkepinnepinnane/trackback/

RSS feed for comments on this post.

4 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Kjære Ellinor ❤ Det har vore 2 supre år med strikking, sang og latter<3 og mange flere vil følge ❤ Julekalendaren som eg fekk er Gull verdt min gode venn:)) eit minne for livet som får sin faste plass kvar Jul. Mykje arbeid har du hatt, og eg setter stoooor pris på den ❤ . Er så utrulig glad i dokke alle sammen, og gleder meg til forsettinga :)) stor varm klem frå meg ❤

    • Heia.
      Pyttsann, å lage kalendar til deg var bare moro. Kjempe kos at du likte den 🙂 Klem ❤

  2. For en koselig tradisjon, og for en mengde små votter du har strikka:) Klem

  3. Mange flotte kalendere her ja, heldige damene.
    Koselig at dere tar dere tid til å treffest slik som dette, flott.
    Ha ei fin adventstid fortsatt.


Legg igjen en kommentar

