Kjørepose.

Har strikka ein kjørepose til baby. Mønster er i fra Debbie Bliss’ 50 favoritter til de aller minste, ei kjempe fin bok med mange fine oppskrifter.

Kjøreposen er strikka i Sandnes Duett, sekunda garn som farga noko voldsomt av seg, men reknar med det forsvinn når eg får skylt den opp i eddikvatn.

IMG_0872

IMG_0871

No held eg på med enda eit Royal svøp, tenkte det skulle vere påskestrikket i år, men kjem vel eit godt stykke på veg i helga når eg skal på nattevakt. Så eg må vel finne på noko anna når vi skal til fjells neste veke.

Ellers har eg strikka ein klut til, dessutan så er det 4 veker i dag sidan eg holdt opp å røyke! Eg er kjempe stolt, kry og lykkelig for at det har gått så bra Smilefjes

IMG_0873

Ynskjer dykk alle ei fin påske.

Klem fra Ellinor.

Published in: on mars 29, 2012 at 14:04  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2012/03/29/kjrepose/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Godt jobba Ellinor, både i forhold til kjøreposen og i forhold til røykestoppen 🙂

  2. Gratulerer med røykeslutt! Stå på videre! Kjekk kjørepose du har strikka. Fin klut, eller kopptue som jeg sier, også. Gleder meg til å se teppet du holder på med.

    God påske!


Legg igjen en kommentar

