Ei lita oppdatering.

Eg har hatt besøk av snille søte kjekke gode Ninne fra torsdag til mandag. Vi har strikka, garnshoppa, skravla og vore på sightseeiing rundt omkring. Vi har vore kjempe heldige med veret desse dagane ho har vore her.

Her er vi på Flø.

IMG_0915

IMG_0917

Eg, Ninne, Linda og Karla byrja samstundes å strikke på dette teppet i Karisma.

IMG_0352

Tusen hjartans takk for besøket Ninne, det har vore kjempe kjekt å ha besøk av deg. Håper vi snarlig sjåast att ❤

I dag har eg og Linda vore på “hyttetur”. Ingen av oss eig hytta, men vi følte oss som heime alikavel. Men så kom dei som eigde hytta… men vi fikk lov å sitte der, vi fikk til og med sjå kor den såg ut inne. Dette er servicehytta til Standal Alpehytter.

IMG_0921

IMG_0920

Published in: on april 17, 2012 at 21:20  Comments (3)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2012/04/17/ei-lita-oppdatering-9/trackback/

RSS feed for comments on this post.

3 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Åååååå det var så koselig å være hos deg! Tusen takk, kjære Ellinor for disse fantastisk fine dagene! Gleder meg til vi sees neste gang!!! 🙂 Stooor klem fra meg til deg!

    • Det har vore så kjekt å ha besøk av deg kjære Ninne 🙂 Vi sjåast plutselig att veit du 🙂 klem 🙂

      Sendt fra min iPad

  2. très jolie chez vous
    jolie tricotage!!!!!!!!!


Legg igjen en kommentar

