Arleen.

Ferdig med Arleen, strikka i Cascade på pinne 4,5.

20120701-123555.jpg

20120701-123604.jpg

20120701-123700.jpg

Published in: on juli 1, 2012 at 12:31  Comments (4)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2012/07/01/arleen/trackback/

RSS feed for comments on this post.

4 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Den ble fin:) Min blir vist aldri ferdig…

  2. et flott plagg på ei flott dame

  3. Den ble fin! 😀

    Holder på med Arleen selv nå faktisk. Og jeg lurer på om jeg skal låne løsningen din med knappelukkingen, for jeg synes min spriker litt mye.

    Fortsatt god sommer!

  4. Så fin den var til deg! Passer perfekt!

    Ha en fortsatt fin sommer!


Legg igjen en kommentar

