Strikking og ferie.

Den 18.oktober reiste eg for å besøke Ninne i Tønsberg.

Eg hadde nokre fantastisk kjekke dagar saman med Ninne, med topp forplening og oppvarting. (Skal heldigvis snart tilbake :))

Fredag tok vi ein tur til Verdens Ende. Ei fantastisk flott naturpærle.

 

Og her satt eg å venta på drømmeprinsen som aldri dukka opp 🙂

Laurdag reiste eg og Ida på tur til Kjøpenhavn. Vi budde på dette flotte hotellet. Godt med kvalitetstid saman med verdens beste datter ❤

Så tok eg turen tilbake til Ninne. På mandag tok vi ein tur til Seljord på Telespinn. Kjempe kjekt å sjå garn i produksjon. Og sjølvsagt vart der med nokre hesper heim 🙂 Har planar for alle hespene.

Vi måtte sjølvsagt stoppe ved Heddal stavkyrkje på turen.

På tysadag reiste eg til Egypt aleine. Budde fantatastisk flott på DETTE hotellet.


Vart med på ein tur for å sjå ville Delfinar og snorkle i Røde Havet. Heilt utrulig fantastisk opplevelse.

Dette korallrevet snorkla vi rundt.

Har fått strikka litt også på turen. Eit par Ronilles spiralsokker fra boka mi Mauds Hjerte. Strikka i dobbelt garn, ein tråd Jarbo mellomraggi og ein tråd tynn Fortissama, på pinne nr 4.

Så har eg strikka eit Ka’ana shawl i Drops Alpaca Baby silk, på pinne nr 4. Her er det ikkje blokka.

 

 

 

 

 

 

 

Published in: on november 1, 2012 at 21:16  Comments (3)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2012/11/01/strikking-og-ferie/trackback/

RSS feed for comments on this post.

3 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Fine dager du har hatt 🙂 Kvalitetstid med herlige Ninne og datter må jo være topp.

  2. 1000x takk, kjære Ellinor for at du kom på besøk til meg, jeg storkoste meg fra ende til annen, og gleder meg masse til du kommer tilbake om bare noen bittesmå uker! :)) Kjempehyggelig at ferien din i Egypt også ble så vellykket, det ser fantastisk ut! :)) Klem! ❤

  3. 1000x takk, kjære Ellinor for at du kom på besøk til meg, jeg storkoste meg fra ende til annen, og gleder meg masse til du kommer tilbake om bare noen bittesmå uker! :)) Kjempehyggelig at ferien din i Egypt også ble så vellykket, det ser fantastisk ut! :)) Klem! ❤


Legg igjen en kommentar

