Bunadstrømper.

Fikk ei bestilling på eit par bunadstrømper str 10 år. Ho som skulle ha dei hadde kjøpt babyull, lite slitesterke for så mykje arbeid.. Strikka på pinne nr 3. Brukte nesten 150 gr.

20140214-111031.jpg

Published in: on februar 14, 2014 at 12:11  Comments (5)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2014/02/14/bunadstromper/trackback/

RSS feed for comments on this post.

5 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Virkelig flott håndarbeid Ronille 🙂 Det er utrolig synd om mottaker ikke skjønner verdi og nytte i slitesterk garn på sokker som skal brukes. Men man kan ikke alltid «redde alle».. 😉

    Ha ei fin helg!

    • Ho hadde fått det anbefalt, grunna mindre kløfare… Dårlige rådgivera er der alltid 🙂

      Sendt fra min iPad

      > Den 14. feb. 2014 kl. 11:25 skrev Min blogg om det eg likar å styre på med. : > > >

      • Oisann – Ja ja, da har de vel vurdert for og imot slitestyrke også da.. Fint ble det i alle fall 🙂

      • Får satse på at dei holder seg, skal vel strengt tatt ikkje brukast til daglig 🙂

        Sendt fra min iPad

        > Den 14. feb. 2014 kl. 12:05 skrev Min blogg om det eg likar å styre på med. : > > >

      • Så sant som det er sagt 🙂


Legg igjen en kommentar

