Mariusgenser.

Ferdig med ein Mariusgenser til. Har berre sånn ca 5 til på lista mi. Denne er strikka i smart, M herre.

20140221-090638.jpg

Published in: on februar 21, 2014 at 10:07  Comments (5)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2014/02/21/mariusgenser-3/trackback/

RSS feed for comments on this post.

5 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Flott Mariusgenser. Har strikket mange av disse før. Ha en god fredag

    • Takk, ha en fortsatt fin fredagsaften og ei god helg 🙂

      Sendt fra min iPad

      > Den 21. feb. 2014 kl. 20:55 skrev Min blogg om det eg likar å styre på med. : > > >

  2. Nydelig Mariusgenser. Ønsker deg en god helg 🙂

    • Takker Marit Johanne, og god helg til deg og 🙂

      Sendt fra min iPad

      > Den 22. feb. 2014 kl. 20:07 skrev Min blogg om det eg likar å styre på med. : > > >

  3. Hurrah! At last I got a website from where I know how to genuinely get valuable data concerning my study
    and knowledge.


Legg igjen en kommentar

