Garnlykke.

Eg og Ninne har bestilt garn fra Loopy Ewe. Dette skal verte eit par sokkar som vi skal strikke samstundes på skype. Ellers måtte vi ha litt snop i tillegg til garnet.

20120507-123023.jpg

Published in: on mai 7, 2012 at 12:30  Comments (3)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2012/05/07/garnlykke/trackback/

RSS feed for comments on this post.

3 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Så flott garn. 🙂 Alltid gøy med litt stasj når man bestiller fra utlandet. 🙂
    Hva måtte dere ut med i porto..?
    Kos deg med garnet. 🙂

  2. Lekkert!!! Neste gang tror jeg at jeg og må bli med på den ja 😉
    Herlig stasj da;)

    Kos deg masse, gleder meg til å se resultatet:)

  3. Nedtelling og nøstemaskin startet! Gleder meg, tror disse kommer til å bli råstilige! :))


Legg igjen en kommentar