Mauds Hjerte.

No har endelig Mauds Hjerte ankommet heimen. Her er oppskrifter på 15 sokkepar, for liten og stor. Dei er strikka på både tynne og litt tjukkare pinner og garn. No er det bare å følge bruksanvisninga under, så kjem boka i postkassa di ❤

image

Published in: on august 19, 2009 at 15:52  Comments (28)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2009/08/19/mauds-hjerte-2/trackback/

RSS feed for comments on this post.

28 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Gratulerer med boklansering, og jeg gleder meg til boken kommer i postkassen min

  2. Så fine de sokkene var!

  3. Nydelig:) Du tek vel kanskje med eit lite lager til Strikk i ørska?

  4. Næh. Tenk, så spennende! Egen bok.
    Nydelig omslagsbilde. Jeg strikker ikke sokker (dvs, har ikke gjort det til nå, i hvert fall), men boka er fristende!
    Lykke til med salget 🙂

  5. Gratulerer. Så flott med egen bok. Går det an å få se flere bilder fra boken før man evt. kjøper?

  6. Gratulerer! Spennende. Denne skal jeg bestille fra deg.Ha en fortsatt fin uke!

  7. Gratulerer så mye med en fin bok, nydelige hjertesokker.

  8. Da har jeg sendt en bestilling og betalt 🙂
    Gleder meg til å få denne i postkassa.

  9. Gratulerer med boka! Bestilling og betaling er alt gjort 🙂

  10. Boken er kjempefin! Skal snart strikke noen sokker derfra!

  11. Sokkeboka var flott!!! Skal snart strikke tå-oppsokker,det har jeg aldri prøvd før.

  12. Gratulerer så mye med flott sokkebok! Har bladd i den og sett meg ut noen jeg vil strikke 🙂

  13. Tusen takk for sokkeboka som kom i posten i dag:))
    Koselig hilsen i den og!

  14. Gratulerer! Gleder meg til se boken din.

  15. I dag fikk jeg boka. Kjempefin!! Tusen takk 🙂

  16. I går kveld fikk jeg boka di 🙂
    Tusen takk! Jeg bladde og bladde for så mange fristelser på ett sted. Nydelig flott! Gratulerer igjen!
    Klem
    Unni

  17. Gratulerer så mye med en fantastisk bok:)

  18. Æ vil ha boka men fatte ikke kordan æ bestille ho……Hjelp

  19. Hei, og gratulerer nok ein gong med eiga bok, flott!
    Eg har endeleg somla meg til å bestille boka no, og gler meg til ho kjem i postkassa!! Ha ei god helg!

  20. Boken er nydelig og jeg blar og blar. Har blogget også og reklamert.

  21. Nå gleder jeg meg masse til strikketreff!!! Skal bli kjekt å se deg igjen 🙂

  22. Så spennende med engen bok! Gratulerer 🙂

  23. Gratulerer med egen bok. Synd jeg ikke strikker…

  24. Gratulerer med boka!! Jeg er så heldig at min lokale Husflid har tatt inn boka, så den er innkjøpt!! Gleder meg til å prøve ut oppskriftene.

  25. Hei, og takk for sist! Sokkeboka jeg kjøpte på fjellstova ble vist frem til ho mor på Averøya – og kom seg ikke videre. Så nå måtte jeg inn og bestille meg et par ekstra bøker 😉

  26. Hei, takk for sist og for et kjempefint strikketreff! Dere har gjort en flott jobb for at vi skulle få det fint! Jeg var førstereis, men kommer garantert tilbake neste år! Grattis med boka også! Klem

  27. Vil bare ønske deg en flott høst, og så lurer jeg jo litt på om boka di tok alle krefter ut av deg, savner jo litt at det skjer noe her!? Ha det godt!

  28. Greetings from California! I’m bored to death at work so I decided to check out your blog
    on my iphone during lunch break. I love the knowledge you present here and can’t wait to take a look when I get home.
    I’m surprised at how fast your blog loaded on my cell phone ..
    I’m not even using WIFI, just 3G .. Anyhow,
    amazing blog!


Legg igjen en kommentar