Dagen i dag.

No har eg runda helen. Det har ikkje blitt så mykje strikking i dag, da eg har jobba litt med bloggen min. Men fryktar at denne sokken endar som ufo, for det skal faktisk strikkast 1 til når denne er ferdig. Uff…

Published in: on februar 23, 2007 at 18:24  Comments (2)  

Verdens snilleste tante!

Idag kom min kjære snille tante på besøk, med en bag full av «stæsj» til Trolla mine. Tante har hatt fleire garnbutikker (Ski og  Drøbak) så på loftet til ho bugner det av snadder for sånne som meg!!

Har egentlig hatt stor opprydding på mitt eget, men da blir det jo god plass til nytt. I tillegg til masse Troll garn fikk eg ny forsyning med ull hår og en del stoffer til å sy Troll-klær av. Tuusen takk snille tante!!

Published in: on februar 23, 2007 at 18:18  Legg igjen en kommentar